lilfire Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 pcen min begynner å dra på åra når, og nå tok skjermkortet mitt kvelden. det var et radeon 9600pro. har planer om å kjøpe ny pc etter hvert men har ikke penger til det nå. så da tenkte jeg jeg skulle kjøpe meg et billig agp kort i mellom tiden så jeg får brukt pcen. har da vannavkjøling på pcen min. er en stund siden jeg satt det inn så husker ikke hvilken kort blokka passer til. den passer jo til 9600pro men det jeg lurer på er om den passer til noen billigere kort og? trenger selvfølgelig ikke bruke vannavkjøling på det ny billigkortet men hvorfor ikke når det ligger der klart. håper på raskt svar. ( bestiller løpet av dagen ) MVH Lilfire Lenke til kommentar
PoW Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 7800GT. 7600GT eller 7600GS, tar du Club3d's pakke får du ikke med bundle men er meget billigere. Og ytelsen er meget bra på alle. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 takker for raskt svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå