Neo_mandal Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 har nettopp satt opp 8 pcèr her hemme som alle er koblet opp mot internet via switch. Trenger nå et greit og kjekt overvåknings program, så jeg kan følge med hvem som logger seg på maskinen min. Noen som har et greit program som de kan anbefale? Takker for kjappe svar. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Det er da inkludert i de aller fleste OS da, både *nix og win :wink: Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 (endret) nope Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
IceC00| Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Sjekk systemverktøy som ligger i tilbehør på start menyen(win2k)system information eller.no der tror jeg skal funke for å se hvem som er kobla til Lenke til kommentar
GeNiaL Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 LANguard er bra.. gå på http://www.gfi.com og last ned gratis versjonen... Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 takker folkens! languard er ypperlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå