Pc Lynet Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei alle sammen Har bestemt meg for å kjøpe xbox, ikke 360. Fordi jeg ikke har råd til 360 og fordi xbox gir meg veldig mye mer spill for penga. Derfor trenger jeg hjelp til å finne beste pris på Xbox. De billigste hittil er hos min lokale Elkjøp 895kr. Kan noen slå den? Jeg har også vært innom Expert. De kjører alle Xbox spill til 99kr. Vuderte å kjøpe Halo 2 Limited Edition men endte opp med et Xbox Live starter kit med 3 måneders gratis spilling, headset og Forza Motorsport til 99kr. De synes jeg var et bra kjøp Allt var bare fryd og gammen helt til Elkjøp sneik en annonse ned i postkassa mi. Elkjøp åpner ny butikk i Sandefjord på mandag. De har tilbud på 17" flatskjerm fra compaq den koster 999kr. Hvis noen bor i ommrådet kjører de 3 xbox 360 spill veldig billig: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Call of Duty 2 -99kr Fifa 2006 -149kr Star Wars 2-199kr Vuderer å kjøpe den og spare til jeg får meg Xbox 360. Da kommer problemet. Fordi jeg kjøper lcd skjermen og Xbox. Har jeg bare råd til 1 xbox spill. Så kunne dere være så snille å hjelpe meg med å bestemme meg? Oddworld Stranger's Wrath Fable Jade Empire Broken Sword The Sleeping Dragon Psychonauts Hadde vært fint hvis en moderator kunne satt oppen poll på dette Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Alle er gode spill synes jeg. Personlig tror jeg at jeg ville tatt Psychonauts, fantastisk morro. Hvis du liker shooters/action spill mest kjøp Oddworld. Ett fantastisk action adventure/shooter. Liker du litt oldschool adventure kjøp Broken Sword (en del folk likte ikke 3rd kapittelet i denne serien, men jeg storkoste meg.....hvis du ikke har spilt de andre 2 spillene så ville jeg ikke ha kjøp denne med tanke på de andre alternativene dine). Liker du rollespill best så vil jeg si at det er rimelig likestilt mellom Fable og Jade Empire. Jeg likte begge godt. Jade Empire er lengre så du kommer til å bruke lengre tid på å runde det. Fable hadde en del mer kule gimmicks i spillet (hus, giftemål, arr, klær, stygg hårfrisyrer, morro npc interaction osv.) Jade Empire = asiatisk fantasy setting, Fable = fantasy setting. Begge er i og for seg ikke noe hardcore rpg's, dvs ikke side på side med stats, skills osv. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Jade Empire er min desiderte favoritt over det hele på Xbox! Løp og kjøp! Om du trenger begrunnelse. Spilte Oddworld Strangers Wrath i 20 min .. ble lei.. har aldri fullført det. Spilte Fable i 2 timer .. ble lei.. har aldri fullført det.. Spilte Psychonauts i 1.5 timer ..ble lei.. har aldri fullført det.. Spilte BrokenSword i 2.5 timer ..ble lei.. har aldri fullført det.. Spilte Jade Empire nonstop til siste videosekvens gråter men ennå i søv fordi det er over.. Om ikke BioWare snart annonserer oppfølgeren vil det ryke noen kneskåler.. Andre spill som var bra.. Shenmue II! Samme feelgood spillet som Jade Empire men helt annerledes. Halo 2 spilte jeg også til siste slutt, og det var bra, men var allikevel skuffet. Kommer ikke på andre måååå ha spill, men mange sier at Ninja Gaiden er fantastisk bra, men det ble for vanskelig for meg. Tror det er det mange liker med det.. Endret 1. oktober 2006 av RoninMasao Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Mitt tips er å bruke pengene på å få noen til å montere en chip i xboxen din, det er vel verdt pengene... Send meg en pm, så kan du få vite mere... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg skal selge min Xbox360 med 3 spill så det er jo en mulighet Lenke til kommentar
Veni Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg skal selge min Xbox360 med 3 spill så det er jo en mulighet 6979849[/snapback] for hvor mye? hvilke spill? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Tusen takk for hjelpen savitri og RoninMasao Endte opp med at jeg droppa lcd skjermen og brukte neste alle penga på spill Var en tur innom Expert igjen hehe Dette er hva jeg kjøpte: Oddworld Stranger's Wrath - virker utrolig sprøtt og morsomt Halo 2 Limited Edition - Ikke helt min stil men kunne ikke si nei for 99kr Fable og Jade Empire -geide ikke å bestemme meg så da blei det begge to Alle 4 spillene til under prisen av et 360 spill hehe (Uheldigvis hadde de ikke Psychonauts. Men det skal jeg skaffe meg på en eller annen måte.) Så er det bare å vente på at Payex skal overføre pengene mine. De skulle vært hos meg på Fredag Da blir det Xbox. greier ikke vente lenger weedman - Takk for Tipset Kom ikke som noe sjokk at du foreslo modchip, tvilsomt nick hehe Har sett på det selv men vil ha xboxen orginal. Jeg samler og spiller hehe Avean- Eller takk men de ser ut som om loyd-loyd er intressert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå