Erik B. Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei, kom akkurat hjem fra byLAN. Nå har jeg rigget til pcen igjen her hjemme og jeg får ikke bilde på skjermen Jeg tror det er skjermkortet. For det kommer "oppstarts bilde" på skjermen når jeg tar den på. Jeg har skjermkortet XFX Geforce 7900GT Kjøpte det fra komplett i mai. Noen som vet hva som kan være gale? Pcen virket helt til jeg dro der i fra. PC'en ble bært trygt hjem uten å dette slik at noe kunne blitt ødelagt. Det siste jeg gjorde før jeg dro fra lan'et var å spille bf. Spillet klikket så jeg slo av dataen ved å holde inne av/på knappen. Etter det koblet jeg fra maskinen og dro hjem. Jeg obeserverte forøvrig at dataen gikk unormalt tregt da jeg gikk fra dataen. Jeg har trippel sjekket av strøm og dvi er koblet sjikkelig til. Hjelp meg Håper det ikke er mye som må til for å få det opp igjen! Kan jeg ha fått et virus? Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Changis Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 har du sett at alle kort og kontakter sitter skikkelig fast slik det skal? proev aa resette CMOS Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Etter mye om og men kom det bilde uten å ha gjort noe spesielt. Tok inn og ut strømforsyningen til kortet, tror det var det som gjorde det. Den har nok forflyttet litt på seg under frakten hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå