Treblad Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Jeg holder på å lage en hjemmeside som jeg skal ha reklame på (Tradedoubler). Og for at folk skal trykke på reklamen vil jeg ha det sånn at folk må trykke på reklamen for å komme inn på et tema. F.eks 'Downloads' Vet noen åssen jeg kan få til det? Jeg bruker Dreamweaver 4 og Microsoft Fronpage 2000. HJELP!!! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Hei. Prøv dette: <A HREF="selve_siden_din.html" onClick="window.open('dumme_banner.htm','banner','');">Klikk her!</A> Dette burde funke... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 La meg gjette at du ikke kommer til å være medlem av tradedoubler særlig lenge.... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Quote: Den 2002-11-08 20:45, skrev cyclo:La meg gjette at du ikke kommer til å være medlem av tradedoubler særlig lenge.... Ja...jeg oppdaget det først etter at jeg hadde posta denne at det var ulovlig. Lenke til kommentar
Reino Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hva er det som er ulovlig? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 02:44, skrev Reino:Hva er det som er ulovlig? Det er ulovlig å gjøre slik at folk må trykke på en reklame for at de skal komme inn på en side. (f.eks 'Downloads') Sånn som det er på IGN.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå