Torjus Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) wrap vil følge main viss du har clear: both i diven under. 6991819[/snapback] Ja, og det gjorde den også når jeg testet, men jeg har float på menyen osv også så da kom også disse div'ene under main... both - clears all floated elements and places the element underneath. EDIT: Har lastet opp siden nå: http://thinkfuzzy.net/hp/ Advarsel: Ikke åpne i IE I IE så virker min-height: 100%, men ikke i FF Endret 3. oktober 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
glad Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er ikke det meningen da?, hvorfor ikke bare sette bakgrunnsbildet i body i css da. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Er ikke det meningen da?, hvorfor ikke bare sette bakgrunnsbildet i body i css da. 6992120[/snapback] Jeg har allerede et bakgrunnsbilde i body... body { background: url(images/hovedbg.jpg) #aa0000 repeat-x; font-family: 'Trebuchet MS', Verdana, Arial, Sans-Serif; } Kan jeg ha 2? Blir det slik da? (eksempel): body { background: url(images/xbg.jpg) #aa0000 repeat-x; background: url(images/ybg.jpg) #aa0000 repeat-y; font-family: 'Trebuchet MS', Verdana, Arial, Sans-Serif; } Endret 3. oktober 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
glad Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nei du kan desverre ikke ha to, ikke som jeg har hørt om i hvertfall, noen som vet? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det? Jeg kan jo kanskje legge det vannrette bakgrunnsbildet i en egen div, mens jeg plasserer det loddrette bakgrunnsbildet i body. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå