Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke kobla til diverse programmer/spill

Anbefalte innlegg

For 5 dager sia så bestemte jeg meg for å formatere maskina fordi ting begynte å gå treigt og det begynte å samle seg masse unødvendig skrot på HD'n.

Formateringa gikk helt greit, og etter en stund var jeg inne i windows. Jeg oppdaterte (Windows XP Pro), installerte virusprogram og oppdaterte det også. Og etter å ha installert stort sett alt av drivere så installerte jeg world of warcraft. Men når installeringa var ferdig og jeg skulle "connecte" meg på wow-serverne så stoppet ting opp.

Jeg prøvde å slå av firewall og disable virusprogrammet for å se om det var noe der som blokkerte, men det var det ikke.. Så jeg tenkte jeg sku logge meg på mIRC for å finne noen som kanskje kunne svare på problemet mitt. Men neida, jeg fikk ikke til å connecte til mIRC heller..

Og for å gjøre alt kort;

Det jeg ikke får kobla til er: World of Warcraft serverne, Warcraft 3(Battle.net), mIRC eller Steam..

Men MSN Live Messenger fungerer som det skal.

Noen som har peiling på hva som kan være galt? Alt fungerte jo som det skulle før jeg formaterte den dagen.

Har formatert og installert windows xp to ganger til bare for å skjekke om det hjalp, men det var til ingen nytte.

Jeg som bor langt ut på landet sitter fortsatt og "koser" meg med ISDN. Har hatt det i 5 år og aldri hatt et slikt problem.

Noen ideèr om hva som kan være galt?

MVH

KerM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...