Gå til innhold

HW-Lan 06: Noen som vil sitte med meg?

-Redhead-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sett deg på seatt 44 table7  (anbefales vist du trenger litt mer plass og vist du spiller bf2!

har bestil seat 45 table7 , så da kan vi bruke det som "lager" rom :cool:

6976612[/snapback]

Hvem andre er det som sitter på høyresia der a?

6977408[/snapback]

kylling1 og tjunfisken kjenner dem litt gjennom forumet til www.battlefield2.no :thumbup:

Lenke til kommentar
Join Pink Army! Slå deg ned på table 17 og plass 44 eller 50 ;) Vi er 6 personer allerede. Vi spiller en god del spill og vi er sosiale :D

6982195[/snapback]

Ser det sitter en god del folk der, og vil jo sitte der det er mange.. så skal vurderes :wee:

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
Join Pink Army! Slå deg ned på table 17 og plass 44 eller 50 ;) Vi er 6 personer allerede. Vi spiller en god del spill og vi er sosiale :D

6982195[/snapback]

Ser det sitter en god del folk der, og vil jo sitte der det er mange.. så skal vurderes :wee:

6982999[/snapback]

Åh det er fett da. VI skal btw ha hyller og banner og et lite musikkannlegg :p Vi skal prøve å trekke litt folk :p

Lenke til kommentar
Men men.. tør ikke bare å sette meg et sted heller da :blush:

6984014[/snapback]

Er det ingen brukere du snakker mye mer du kan plassere deg i nærheten av? Det er greit å ha noen i nærheten hele tiden, men uansett hvor du sitter vil du alltid finne kjentfolk. Personlig kommer jeg til å kjede meg bak desken, så i verste fall kan du finne deg en krakk og sette deg ved siden av meg, så kan vi lure folk til å tro at vi ikke har dusjer og at man må spyles med hageslange bak hangaren.

Lenke til kommentar
Oh.. hyller..  Kan jeg låne litt plass da?  :innocent:

Btw, gamle er dere?

6983887[/snapback]

Vi er 3 på 15 og 3 på 16. Vi har alltid noen i "leiren" og ja, du kan låne hylleplass :p Vi er alltid noen der til å passe på utstyr btw:P

Lenke til kommentar

tror nok det kommer til å gå bra. fant ut at jeg kanskje setter meg ved tanx der elns. De fleste jeg prater med på f.eks msn skal ikke på lan, eller så er de crew.

Edit: tanx; nei vettuhva.. da setter jeg meg ved dere :p Høres hyggelig ut med the Pink Army :wee:

Hvilken plass skal jeg ta da? 44 eller 50

Veit jeg hvem de andre er? er de brukere her?

:)

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...