DuckDuckGoose Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Jeg bruker Dreamweaver til å lage hjemmesider og slikt, og jeg har sjekket ut noen nye webdesign som jeg kanskje skal bruke til hjemmesiden min. Problemet jeg har oppdaget i det siste er at Dreamweaver ofte ikke viser xhtml og css sider riktig! Jeg må bruke TopStyle for å få en riktig visning av spesielle sider.. og jeg liker best Dreamweaver til slike ting. F.eks. dette designet vises ikke riktig i Dreamweaver: Nautica 05 Finnes det noen plugins eller noe liknende som mangler slik at ikke slike sider vises på riktig måte i Dreamweaver? Eller hva kan være problemet her? Endret 1. oktober 2006 av alansmith Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Ingen som har peiling på dette? Hva bruker dere å lage/redigere xhtml/css websider? Dreamweaver er ihvertfall ikke alltid like lett å bruke til slike ting ... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Sikkert fordi du bruker 'design view', ikke sant? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ikke bruk Dreamweaver til å se hvordan det skal se ut, "design view" viser aldri riktig. Test heller siden i nettleseren din. Husk å test siden i en "standard browser" som Firefox eller Opera. Utseende i Internett Explorer fikser du etterpå. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Joa, jeg gjør nok det.. Men er det noen annen måte å vise det på? Eller mener du at jeg bare skal forholde meg til koden og ikke bruke Design i det hele tatt? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det stemmer. design view bruker man bare til tekstendringer, resten bruker man code view. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Okai, da ordner det seg vettu Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå