koronag Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 fy f*** nå har jeg sittet å trykt i 30 minutter, og jeg finner faen meg ikke hvor jeg velger hvor mange jeg skal kjøre imot.. ååhh 7008995[/snapback] Det er hvor du velger race distance, den er over den instillingem og står på "full" som default, altså full grid. (Jeg har aldri prøvd med full grid, siden det antagelig vil smelte pc`en min) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) her? dette er på Open Practice finner ikke dette igjen verken på open Practice eller Time Trial Endret 6. oktober 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Nå ble det innkjøp av "solberg" stol også . Nå er det bare G25 ratt og Trackir som gjenstår så blir det ganske bra. Helt ufattelig hvor mye bedre det er å sitte slik, anbefales. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 stilig sak, neppe noe for en fattig student though Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Damn nice einarnord!! Nå ble jeg en smule missunnelig ^^ Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Nå ble det innkjøp av "solberg" stol også . Nå er det bare G25 ratt og Trackir som gjenstår så blir det ganske bra. Helt ufattelig hvor mye bedre det er å sitte slik, anbefales. 7014745[/snapback] Digg Hvor mye koster den stolen ? Lenke til kommentar
koronag Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 her? dette er på Open Practice finner ikke dette igjen verken på open Practice eller Time Trial 7014424[/snapback] Nei, open practice og time trial finner du det ikke på, siden du da er alene på banen. Lenke til kommentar
bluejudas Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Til de som vil ha bedre fysikk til GTR2 så ta en titt i siste utgave av Autosimsport... http://autosimsport.net/issues/autosimsport_v2i9.zip Se side 43.... Og ser dere viser simutstyret deres... her er mitt Spillet på bildet er Live for Speed... jeg har testet demoen av gtr2 og det funker fint med 3 skjermer, selv om menyene ikke blir helt bra Edit: Husker ikke helt om det var gtr eller gtr2 jeg testa det på, men hvis det var gtr så funker det seff på gtr2 Endret 7. oktober 2006 av bluejudas Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Til de som vil ha bedre fysikk til GTR2 så ta en titt i siste utgave av Autosimsport... http://autosimsport.net/issues/autosimsport_v2i9.zip Se side 43.... Hm nice Testet den modden, og det ble helt annerledes og kjøre. Virker som den kanskje vil fungere best for de som bruker h-gir og clutch. Med autoclutch virker det som om clutchen slippes instant når man girer ned, og man får skrens på bilen. Lenke til kommentar
bluejudas Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Testet den modden, og det ble helt annerledes og kjøre. Virker som den kanskje vil fungere best for de som bruker h-gir og clutch. Med autoclutch virker det som om clutchen slippes instant når man girer ned, og man får skrens på bilen. 7019844[/snapback] "Digital" clutch er vanlig på en del racing biler. En racingclutch er ikke som clutchen i Volvo 240... Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Sant nok Men det føltes uansett lit rart ut. Lenke til kommentar
[space] Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) her? dette er på Open Practice finner ikke dette igjen verken på open Practice eller Time Trial 7014424[/snapback] Nei, open practice og time trial finner du det ikke på, siden du da er alene på banen. 7016082[/snapback] HMM! Du har jo pedalsett som er dyrere enn hele Logitech G25 pakka.... De VPP delene virker helt vanvittig vellagde. Søkte litt etter reviews av G25 og kom da også over http://www.frex.com/GP DET hadde vært noe... EDIT: Denne var rettet mot Bluejudas da... Vane med svarknappen over innlegget... Endret 10. oktober 2006 av [space] Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har kjørt litt time trials med den patchen nå. Får bedre tider nå enn før Føles mye bedre når man får vendt seg til den litt. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Prøvde G25 på Electroworld messa.(lørdag) Med GTR2 selvførgelig. Hvis jeg hadde hatt pengene hadde jeg kjøpt det her og nå. Var en helt annen følese å kjøre, enn med momo-rattet. Kenneth Dammyr som kjører. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvordan synes du FFBen i rattet fungerte? Rattet har vel en vertikal FFB og tror jeg. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Hvordan synes du FFBen i rattet fungerte? Rattet har vel en vertikal FFB og tror jeg. 7093367[/snapback] Nå ikke jeg helt hva vertikal FFB er. Men vil si at FFB var ganske god, prøvde ikke presse meg av veiene heller, var mer flytende. Bedre enn på Momo-rattet, men til vanlig så spiller jeg uten FFB. Det er egentlig ikke FFB'en man tenker på ettersom clutch og giring blir det viktigste her? dette er på Open Practice finner ikke dette igjen verken på open Practice eller Time Trial 7014424[/snapback] Open Practice = Fri kjøring. Time trial = Få dine beste rundetider. Skal du kjøre mot andre må du gå på Race Weekend eller den under. Endret 18. oktober 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Fikk dette spillet i dag, helt rått spill :dribble: Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) nå er jeg 1cm unna å trykke på bestill knappen på G25 har gått unna i det siste.. har vel gått over 100 ratt tror jeg, på komplett.. er igjen 12 av partiet som kommer (ubekreftet) 1 november GTR2 med tastatur er helt ubrukelig Endret 20. oktober 2006 av Nish Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Kjøper dette når G25 rattet er kommer i posten:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå