MacBain Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvordan er det med GT2 online? Synes det blir litt kjedelig i lengden med singleplayer bilspell. Så koser meg med Live for speed for tia. 6992268[/snapback] GTR2 har online mulitplayer. Kom over en anmeldelse av G25 rattet HER,blir nok kjøp av dette når butikken får det inn Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 det G25 rattet ser så jævlig rått ut.. åååhh Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 hvorfor ikke kjøpe dette i stedet da? LINKhar det selv, og det er bare helt syyyykt bra. konge ratt 6980923[/snapback] Fungerer det på pc også? Har 1'ern, spiller det nesten hver dag med momo rattet mitt. Er det noe vits og kjøpe 2'ern 6982647[/snapback] Spilte 1'ern selv hele tiden før. GTR2 er på en måte bare en vri på 1'ern. Litt annerledes grafikk, mer realistisk. Mer realistisk kjørefølese og noen nye biler samt baner. Er også kjøreskole på 2'ern. Definitivt verdt å kjøpe! 6992101[/snapback] ja det rattet fungerer også på pc Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 GTR2 har online mulitplayer.Kom over en anmeldelse av G25 rattet HER,blir nok kjøp av dette når butikken får det inn 6992964[/snapback] Kan du gå litt dypere inn på hvordan multiplayer delen fungerer? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Uten å ha testet dette selv, så tør jeg påstå at Live for Speed banker det på fysikken Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja jeg må nok påstå dette jeg også. Jeg har ikke prøvd hel versjonen av spillet bare en demo av GT2. Og følelsen av å virkelig kjøre bil med hester i er større i LFS enn GT2. Jeg var bare nyskjerrig på hvordan online mulighetene er hos GT2. Lenke til kommentar
bluejudas Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) GTR2 har vist nok økt realismen og det er bra. Men hvis man skal ha skikkelig realisme så er spille som LFS, GPL og NetKar veien å gå. Merk at disse spillene nødvendigvis ikke er vanskeligere, men bare bedre basert på "ekte fysikk".... hemm så langt det er mulig med ekte fysikk på en pc Endret 4. oktober 2006 av bluejudas Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) GTR2 har vist nok økt realismen og det er bra. Men hvis man skal ha skikkelig realisme så er spille som LFS, GPL og NetKar veien å gå. Merk at disse spillene nødvendigvis ikke er vanskeligere, men bare bedre basert på "ekte fysikk".... hemm så langt det er mulig med ekte fysikk på en pc 6996396[/snapback] Har du noen bakgrunnsinfo på dette? GPL er ganske nøyaktig 8 år gammelt og kjører fortsatt på samme spillmotoren som da det kom ut. Det sier seg selv at et spill designet til å kjøre på en 100MHz-prosessor ikke kan simulere virkeligheten like bra som nyere bilspill... At GPL føles realistisk betyr ikke at det faktisk er det. Dette virker også andre veien. Ta den neste LFS NM-komboen feks - FZ5/RAC på Blackwood. For meg føles spesielt FZ5 fullstendig urealstisk å kjøre, men det betyr på ingen måte at fysikkmotoren ikke er realistisk. Dersom "kjørefysikk" er det viktigste av alt kan nok LFS være veien å gå - men det mangler alt for mye enda til at det skal være verdt å kaste alle andre spill. Det viktigste er kanskje lyden. Føyj! Grafikkmessig begynner tiden også å løpe ifra, men det forbedres helt sikkert i S3 (eller S2, for alt jeg veit). GTR2 er på mange måter GTR1 + 2004-sesongen. Utenom litt forbedret dekkmodell og grafikk, er den største forskjellen en mye forbedret multiplayerdel. Online var GTR1s store akilleshæl med joinlag og 1 FPS-bug mm.. Endret 4. oktober 2006 av EvilHomer Lenke til kommentar
bluejudas Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Har du noen bakgrunnsinfo på dette? GPL er ganske nøyaktig 8 år gammelt og kjører fortsatt på samme spillmotoren som da det kom ut. Det sier seg selv at et spill designet til å kjøre på en 100MHz-prosessor ikke kan simulere virkeligheten like bra som nyere bilspill... At GPL føles realistisk betyr ikke at det faktisk er det. Dette virker også andre veien. Ta den neste LFS NM-komboen feks - FZ5/RAC på Blackwood. For meg føles spesielt FZ5 fullstendig urealstisk å kjøre, men det betyr på ingen måte at fysikkmotoren ikke er realistisk. Dersom "kjørefysikk" er det viktigste av alt kan nok LFS være veien å gå - men det mangler alt for mye enda til at det skal være verdt å kaste alle andre spill. Det viktigste er kanskje lyden. Føyj! Grafikkmessig begynner tiden også å løpe ifra, men det forbedres helt sikkert i S3 (eller S2, for alt jeg veit). GTR2 er på mange måter GTR1 + 2004-sesongen. Utenom litt forbedret dekkmodell og grafikk, er den største forskjellen en mye forbedret multiplayerdel. Online var GTR1s store akilleshæl med joinlag og 1 FPS-bug mm.. 6997039[/snapback] Nå kjører man vel ikke orgianlversjonen av GPL... det er laget bra modder som fixer lyd/grafikk osv.... Når det gjelder FZ5 så har du vel kanskje ikke kjørt så mange ganger i 250 ned en langside for så å stoppe ned til 70-80 km/t med vanlige dekk rett inn i en 90 graders sving... det er klart det blir litt ustabilt og vanskelig hvis man gjør ting feil.... og spesielt når dekk er for kalde eller varme... og det er selvsagt viktig å ha et setup som både du og bilen er komfortabel med... Lyd å grafikk er kanskje viktigst for enkelte... men for meg er fysikk det viktigste... Det er spesielt viktig at det ikke finnes feks "canned" effects på feks FF.... Noe som en del bilspill desverre har!! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kom over en anmeldelse av G25 rattet HER,blir nok kjøp av dette når butikken får det inn Det rattet så heftig bra ut! *hakaslep* Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 har nettopp lasta ned spillet nå, og må si at det ikke var så utrolig bra. men bedre enn toca race driver 3 synes jeg det var. men fikk ikke den skikkelige fartsfølelsen som i andre spill. kan også bli litt for ensformig i lengden. men generelt sett et helt greit spill, men kunne ha vært bedre. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Vet noen hvor mye Logitech G25 rattet koster? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Vet noen hvor mye Logitech G25 rattet koster? 6998479[/snapback] tror det var ca 2100 hos komplett.no Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Når det gjelder FZ5 så har du vel kanskje ikke kjørt så mange ganger i 250 ned en langside for så å stoppe ned til 70-80 km/t med vanlige dekk rett inn i en 90 graders sving... det er klart det blir litt ustabilt og vanskelig hvis man gjør ting feil.... og spesielt når dekk er for kalde eller varme... og det er selvsagt viktig å ha et setup som både du og bilen er komfortabel med... Jeg kan vel anta at du heller ikke har førstehåndskunnskap om hvordan en bil ala FZ5 oppfører seg i virkeligheten kjørt på samme måte som i LFS (har FZ5 hekkmotor? den likner på en 911-ihvertfall) så begges argumenter er like hule. Det hele koker ned til om du liker det eller ikke. Jeg liker at bilene oppfører seg sånn jeg vil anta at bilene ville oppført seg i virkeligheten. Om det er "ekte fysikk" eller ikke har jeg ingen begreper om - og det har strengt tatt svært få av de som på død og liv forsvarer "sin" sim ved å påstå at den har den beste "fysikken" heller. Lenke til kommentar
bluejudas Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 og det har strengt tatt svært få av de som på død og liv forsvarer "sin" sim ved å påstå at den har den beste "fysikken" heller. Du har nok rett der Lenke til kommentar
Fornax Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Veldig fint at du har lasta det ned Brian_N...! Har spilt GTR, LFS, rFactor, GPL, etc. Personlig synes jeg GTR2 er bedre enn disse mtp fysikkmodell. Men bruker man default setup kan bilene virke kjedelige og veldig letthåndterlige - i tillegg vil man aldri få noen supertider med det ultra-stabile-understyrs-default setupet. Multiplayer er kjernen i GTR (LFS etc). Vanvittig mye bedre å kjøre mot andre mennesker enn en kjedelig forhåndsprogrammert AI. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 har FZ5 hekkmotor? den likner på en 911-ihvertfall Det har den Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har spilt GTR, LFS, rFactor, GPL, etc.Personlig synes jeg GTR2 er bedre enn disse mtp fysikkmodell. Men bruker man default setup kan bilene virke kjedelige og veldig letthåndterlige - i tillegg vil man aldri få noen supertider med det ultra-stabile-understyrs-default setupet. fins det noen "anbefalte" setup på diverse www sider..? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) fy f*** nå har jeg sittet å trykt i 30 minutter, og jeg finner faen meg ikke hvor jeg velger hvor mange jeg skal kjøre imot.. ååhh Endret 5. oktober 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 der var både GTR2 og momo ratt bestilt. Mandag blir det racing. weeee! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå