Wubbable Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Som tittelen sier... Jeg ser på film, spiller, gjør ingenting... Og helt plutselig ut av ingenting, åpner bare CDrom stasjonen seg.. Noen som vet hva i huleste som foregår? EDIT: Bruker også DiamondCS Process Guard så ingen program kan kjøre uten min tillatelse... Alternativt kan det være en DLL som er lastet av winlogon eller noe, men da må den ha komt seg inn på et vis Endret 1. oktober 2006 av Vigilant Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvem som helst? Lenke til kommentar
sover16 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har hatt akkurat samme probleme med min 1 månder gamel hp dv 6060. har send den in til servis i Oslo.... Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det kan jo være en feil med spilleren. Hvis du har mulighet kan du teste med en annen spiller. Du kan også prøve å boote med en eller annen live cd (f.eks. Knoppix) og la PCen stå en stund og se om det fortsatt skjer. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det høres jo veldig ut som en kamerat ellerno har instalert en trojan ellerno og sitter å leker seg med deg. Man kan jo få trojaner til å kjøres i explorer.exe så det er mulig programmet ditt ikke klarer å stoppe det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå