XanderX Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Når jeg skal sette tp kabelen i nettverkskortet så tar bare pc og slår seg av. Jeg har 2 nettverkskort intregret, og det er den samme porten som er problemet. Hva kan være feil med hk mitt. Jeg har et ECS extrame KN1 SLI Lenke til kommentar
Caze Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Aller først burde du prøve en annen nettverkskabel. Hvis det er samme problem da, er det drivere som bør reinstalleres. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 - Sjekk kontakten, se om noen av pinnene inni den er boyd og kan lage kortslutning naar du setter inn kabeln. - Sjekk kontakten paa kabeln at det ikke er boyde pinnner som lager kortsluttning - Proev aa sett inn kabeln uten at det er noe tilkobla i den andre enden (altsaa uten kobling til HUB'en) - Per Christian Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Det er ikke noe galt med tp. Før når jeg bare setter inn en ny enhet.(ubs) så slår den seg av helt av seg selv også Kan det være driverne? Endret 9. oktober 2006 av XanderX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå