Nordlys Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) I går var maskinen helt "normal". I dag får jeg ikke åpnet linker til internett sider som er vedlagt i epost. Får heller ikke åpnet linker som blir sendt meg via Skype. Hva har skjedd? Jeg har tatt en systemgjenoppretting for å se om det hjalp. Har søkt gjennom maskinen for spyware, trojanere og virus, men ingenting. Så nå er jeg ganske så forvirret her. Noen som vet hva dette er og har gode råd? Endret 1. oktober 2006 av Nordlys Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 I går var maskinen helt "normal". I dag får jeg ikke åpnet linker til internett sider som er vedlagt i epost. Får heller ikke åpnet linker som blir sendt meg via Skype. Hva har skjedd? Jeg har tatt en systemgjenoppretting for å se om det hjalp. Har søkt gjennom maskinen for spyware, trojanere og virus, men ingenting. Så nå er jeg ganske så forvirret her. Noen som vet hva dette er og har gode råd? Hva var det som var feil...Trur nemlig at jeg har det samme problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå