Gjest medlem-77217 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Hei sann. Jeg kunne tenkte meg litt penger, så jeg lurte på om det var noen som trenger en ny webside? Jeg har lang erfaring innen Html, CSS og jeg kan litt PHP, dog ikke så mye PHP. Jeg kan også lage grafikken i photoshop. Jeg kan ikke møte opp i egen person, da jeg bare jobber over nettet. Jeg ser også til at dere betaler med PayPal. Ta kontakt på emailen min eller over PM. ( [email protected] ) EDIT: Hvis dere vil se noe av det jeg har laget, så klikker dere på linkene under: (Kommer flere) SSGC Endret 1. oktober 2006 av medlem-77217 Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Du kan jo legge opp noen referanser eller vise oss dine webisder. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Du kan jo legge opp noen referanser eller vise oss dine webisder. 6976084[/snapback] Gjorde det, kommer flere så snart jeg får lastet de opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg