Dragonheart Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hva er det? Så at noen skrev det, så jeg lurte på hva det var Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 bollemus er vel det at musa står lissom litt utover, sånn at den ser litt bolleaktig ut? er det jeg har fått for meg iaffall.,, aldri sett en bollemus da Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det er en mus (altså jente delen) som er litt mykere og litt mere "bollete" enn vanlig mus. Det kan være litt lik en pc mus hvis du skjønner. Bolle mus pleier sjelden å finnes på veldig tynne jenter. Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 bollemus er vel det at musa står lissom litt utover, sånn at den ser litt bolleaktig ut? er det jeg har fått for meg iaffall.,, aldri sett en bollemus da 6976023[/snapback] Hmm, fant "bollemus" bilde på google. Så da tror jeg at jeg vet hva det er Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Dette som også kalles vulva eller venusberg? Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg trodde det var ei "stor" ei, jeg. Stor og stram.. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 har altig likt bollemus jeg gode og myke, favoritten å slikke på Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Søk cameltoe på en bildesøkemotor så får du nok freie på hva det er Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Stenges. Regner med trådstarter har fått sitt svar, ser ikke ut som om det kommer mer konstruktivt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg