astros Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er det noen som vet om det finnes et telefonselskap her i landet som aksepterer telefonoverføring (collect calls) fra USA? Telenor sier at alle avtaler med amerikanske telefonselskaper sluttet i januar 2005, men det må da være en eller annen måte en god venn av meg kan ringe på telefonoverføring til meg? Lenke til kommentar
glosi Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Kan ikke du ringe han isteden hvis du uansett har planer om å betale da? Lenke til kommentar
sforum Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Kan ikke du ringe han isteden hvis du uansett har planer om å betale da? 6976129[/snapback] telefonoverføring er slik at mottaker betaler samtelekostnad? Lenke til kommentar
astros Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Kan ikke du ringe han isteden hvis du uansett har planer om å betale da? 6976129[/snapback] telefonoverføring er slik at mottaker betaler samtelekostnad? 6976347[/snapback] ja det er det. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 herre,så dum du er glosi... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Kan ikke du ringe han isteden hvis du uansett har planer om å betale da? 6976129[/snapback] Jeg tror dette var det beste forslaget, det er jo ekstra gebyrer når det er collect calls Lenke til kommentar
astros Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 ja ved det,men jeg kan ikke ringe til ham.og han kan kun ringe collect calls Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Har du forsøkt AT&T? Lenke til kommentar
astros Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) hvad er AT&T ? zand ja. Endret 3. oktober 2006 av astros Lenke til kommentar
zand Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 AT&T er en leverandør av telefoni her i USA, men det hjelper ikke mye ettersom Telenor ikke støtter collect calls. Har du sjekket om det vil være mulig med mobiltelefon? Lenke til kommentar
glosi Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 herre,så dum du er glosi... 6976603[/snapback] Han spør etter en teleoperatør her i landet som aksepterer noteringsoverføring fra usa. Ergo han hadde planer om å motta samtaler fra usa og betale for dem. Å motta noteringsoverføring er ofte flere ganger dyrere enn vanlig takst, derfor foreslo jeg at han kunne ringe over til den han skulle snakke med selv isteden. På den måten sparer han mye penger. Og den han ringer til slipper fortsatt å betale noe, (så lenge det er et amerikans abb det er snakk om, og ikke et norsk mobilabb.) herre. så dum du er tunam85... Lenke til kommentar
zica Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 herre,så dum du er glosi... 6976603[/snapback] Han spør etter en teleoperatør her i landet som aksepterer noteringsoverføring fra usa. Ergo han hadde planer om å motta samtaler fra usa og betale for dem. Å motta noteringsoverføring er ofte flere ganger dyrere enn vanlig takst, derfor foreslo jeg at han kunne ringe over til den han skulle snakke med selv isteden. På den måten sparer han mye penger. Og den han ringer til slipper fortsatt å betale noe, (så lenge det er et amerikans abb det er snakk om, og ikke et norsk mobilabb.) herre. så dum du er tunam85... 7057100[/snapback] Du skjønner at poenget her er at han i fengselet i USA selvsagt ikke har en egen telefon med eget nummer på cella og derfor er det han som må ringe til Norge og ikke motsatt? Lenke til kommentar
glosi Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 aha, Burde ha sett det når jeg skrev det siste innlegget, men kan forsvare meg med at jeg ikke visste det når jeg skrev det første. beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå