simalarion Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Som emne sier får jeg ikke lagt inn driveren til mitt X-fi XtremeMusic på vista, ergo jeg har ikke lyd. Jeg har prøvd autoupdate og laste ned driveren manuelt, når jeg prøver og instalere den får jeg beskjed om at jeg ikke har Vista som jeg seff har. Noen som har hatt lignendet problemer? eller like intressant for det til å funke? Lenke til kommentar
Fury Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 En ting jeg ville prøvd var å installere de seneste vista driverne fra soundblaster.com manuelt gjennom Device Management. Du kunne pakket ut arkivet og fått Vista til å søke gjennom mappen for en passende driver. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Har prøvd men den finner ingenting, prøver de samme fra cden nå Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Her er meldingen jeg får når jeg prøver manuelt, dette er vista 64 beta vista driveren som er riktig i forhold til det jeg bruker. Rart ikke fler har hylt høyere om ikke dette virker, selv om jeg har funnet litt på nettet. Veldig synd dette siden alt annet virker så flott Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er ennda i beta stadium so der e enn god del bugs i vista ennda. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er ennda i beta stadium so der e enn god del bugs i vista ennda. 6976179[/snapback] Ja, men dette er ikke en av dem. Driverleverandøren, aka Creative, er SVÆRT treig og dårlig til å oppgradere driverne sine. Forhåpentligvis vil de fleste driverne være helt ferdig til RTM. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Jepp, creative er kjent for det. Desverre får jeg si, for produktene er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå