Epleskrell Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Noen som har noe som helst anelse om Komplett har tenkt og ha denne konsollen på forhandsbestilling. Jeg er så lite intresseret i å bestille på steder som elutstyr og DEAL eller noen av de andre stedene der. Men venter vi fremdeles på bekreftelse på endelig pris etc til en slik bestilling?? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Selv om du tar ut en forhåndsbestilling nå. Så vil vel prisen selges til utsalgs pris. Rett meg hvis jeg tar feil. Birger Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Den norske prisen er ennå ikke blitt offentliggjort, men jeg regner med at mange butikker vil selge konsollen uten noen fortjeneste. Jeg har bestillt fra Absoluttspill.no, og de skulle sende mail når prisen ble offentliggjort, men jeg har ennå ikke fått noen mail. Prisen skulle visst også stå på Nintendo.no når den ble offentliggjort... Jeg tror uansett ikke at anbefalt utsalgspris kommer til å bli noe over 2500 kr, og jeg håper på en priskrig mellom Elkjøp, Lefdal og andre billigkjeder, slik at vi får se priser ned i 2000 kr, da vil jeg selvsagt avbestille forhåndsbestillinga mi og kjøpe der det er billigst Lenke til kommentar
teekej Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Jeg tror uansett ikke at anbefalt utsalgspris kommer til å bli noe over 2500 kr, og jeg håper på en priskrig mellom Elkjøp, Lefdal og andre billigkjeder, slik at vi får se priser ned i 2000 kr, da vil jeg selvsagt avbestille forhåndsbestillinga mi og kjøpe der det er billigst 6975921[/snapback] Hvis prisen blir over 2500 så koster den jo nesten like mye som 360 premium og 500-600 kroner mer enn core. Jeg tror prisen kommer til å ligge på 2000 uansett priskrig eller ikke. forresten, Elkøp og lefdal er sammarbedspartnere og eies av samme konsern. Endret 1. oktober 2006 av teekej Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Elkjøp kommer nok sikkert til å kjøre en kampanje. Og tror det blir der jeg kommer til å kjøpe min utgave Birger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Eg vurderer sterkt å plassere meg utenfor elkjøp den dagen altså,i og med at antall konsoller til landet blir betydelig større enn det 360`en kunne skilte med. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 For se om jeg har penger eller ikke. Men hvis det blir på en fredag, så er det ikke å se bort ifra at jeg kjøper en. Eller, det trenger ikke å være en fredag : P Birger Lenke til kommentar
Laugh_killer Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 eg lurer på om eg kanskje skal kjøpe den i utlandet. Kan f eks hvis du er på ferie kjøpe den der å ta den med til Norge, de kan jo ikke ta toll på det;) Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 For de som lurer, ser det er litt usikkerhet: Wii vil bli lansert fredag 8. desember i Europa, til 249 Euro (£179 i UK), og spillene vil ligge på 49-59 Euro (£34-£39). Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Blir litt lenge å vente, men davet jeg ihvertfall at jeg har penger. Birger .) Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Om du ikke orker å vente så lenge så kan du jo forhåndsbestille fra USA? Der blir den lansert 17. november, til $249. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Men spillene er vel ikke regionsfrie eller? Birger Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ikke etter det jeg har forstått nei, det gikk vell rykter om at utvikleren selv kunne velge dette, men dette ble avkreftet tror jeg (?). Om du handler mye fra utlandet og er vant med dette, så vil jo ikke det bli ett problem. Prisforsjellen er nok liten med mva, og om du handler fra de rette butikkene (som skriver en lavere verdi på pakken, slik at du slipper å betale ekstra) så vil det jo bli mye billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå