Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Wii hos Komplett?

Epleskrell

Anbefalte innlegg

Noen som har noe som helst anelse om Komplett har tenkt og ha denne konsollen på forhandsbestilling. Jeg er så lite intresseret i å bestille på steder som elutstyr og DEAL eller noen av de andre stedene der. Men venter vi fremdeles på bekreftelse på endelig pris etc til en slik bestilling??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den norske prisen er ennå ikke blitt offentliggjort, men jeg regner med at mange butikker vil selge konsollen uten noen fortjeneste. Jeg har bestillt fra Absoluttspill.no, og de skulle sende mail når prisen ble offentliggjort, men jeg har ennå ikke fått noen mail. Prisen skulle visst også stå på Nintendo.no når den ble offentliggjort...

Jeg tror uansett ikke at anbefalt utsalgspris kommer til å bli noe over 2500 kr, og jeg håper på en priskrig mellom Elkjøp, Lefdal og andre billigkjeder, slik at vi får se priser ned i 2000 kr, da vil jeg selvsagt avbestille forhåndsbestillinga mi og kjøpe der det er billigst :p

Lenke til kommentar
Jeg tror uansett ikke at anbefalt utsalgspris kommer til å bli noe over 2500 kr, og jeg håper på en priskrig mellom Elkjøp, Lefdal og andre billigkjeder, slik at vi får se priser ned i 2000 kr, da vil jeg selvsagt avbestille forhåndsbestillinga mi og kjøpe der det er billigst :p

6975921[/snapback]

Hvis prisen blir over 2500 så koster den jo nesten like mye som 360 premium og 500-600 kroner mer enn core.

Jeg tror prisen kommer til å ligge på 2000 uansett priskrig eller ikke.

forresten, Elkøp og lefdal er sammarbedspartnere og eies av samme konsern.

Endret av teekej
Lenke til kommentar

Ikke etter det jeg har forstått nei, det gikk vell rykter om at utvikleren selv kunne velge dette, men dette ble avkreftet tror jeg (?).

Om du handler mye fra utlandet og er vant med dette, så vil jo ikke det bli ett problem. Prisforsjellen er nok liten med mva, og om du handler fra de rette butikkene (som skriver en lavere verdi på pakken, slik at du slipper å betale ekstra) så vil det jo bli mye billigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...