Rinox Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei! Har laget 2 nye sider Har ikke lastet opp på server, men et bilde får holde Hva synes dere? Takk for kritikk Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 #1: Den var veldig fin til blog bruk, men du må nok få opp en header der. #2: Bare stygg. Ser ut som sider fra 1995. Lenke til kommentar
Stian_Den_Merkelige Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 #1: Blå toppmarg er litt høy etter min mening, kunne kanskje også hatt et slags "mønster" i det grå i bakgrunnen? Ellers clean og nice look! #2: Fjern den hvite bakgrunnen og erstatt med grå. virker som sida egentlig er over hele skjermen, men noe har gått galt og satt en stripe som skiller. Venstremargen burde kanskje også hatt en større, tykkere font på bokstavene? De ser så "ensomme" ut der de står. Ta likevel i betraktning at jeg kan så godt som nix webdesign, så jeg har intet kunstnerisk øye Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Takk for svar dere Laget enda en til mal. Den ligner litt på nr. 2. Jeg fikset om på fargen til 2ern. Hvil bare få sagt at grunnen til at jeg ikke har gjort så mye ut av den er fordi det skal være en enkel informasjonsside for bedrifter Tusen takk for kritikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå