DementedAlbino Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har til nå hatt vannkjøing, men skal nå bytte til et mindre kabinett, og jeg vil derfor ikke få plass til vannkjølingen i kabinettet. Kabinettet som skal brukes nå er Origen H5. Så nå trenger jeg stillegående vifter som passer til Socket A og til Radeon 9800, men som samtidig vil få plass i kabinettet. Håper dere kan gi meg noen gode tips her. Fint om det ikke koster for mye heller. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvis du har plass til vanlig størrelse på ekspansjonskort (altså at du ikke må bruke low-profile) kan denne CPU-kjøleren anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har ikke fått kabinettet enda, så jeg er ltt usikker på hva som er av plass i maskinen. Men jeg kan hvertfall bruke stander størrelse på kortene, så mye vet jeg.. Men skulle hatt en bra kjøler til Radeon 9800 også fra samme sted slik at jeg slipper dobbel frakt. Noen tips her? Cpu er forresten en xp 3200+, så vil den MIST kjøleren klare jobben fint da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå