TSP Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Jeg prøver å finne ut av dette med GD... Jeg skal prøve å gi dere et eksempel på hva jeg ønsker skal skje automatisk. Planen er at dette: skal legge seg oppå et kopiert bilde av orginalen når bilder blir lastet opp. Så skal det skape en egen filending. Så om den fra før het "avatar.gif" blir det slik. /avatar.gif er da orginalen /avatar-taken.gif er da kopien med det andre bildet automatisk lagt oppå. Det er egentlig samma på hvilken måte det skjer, bare man kommer fram til ønsket sluttresulatat Endret 1. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Peter Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Sjekk ut kommentarene der -> http://no.php.net/imagecopy Fler av dem nevner å legge sammen bilder Merk spesielt kommentaren fra admin at cvxdes dot com og pmidden at gmx dot net Etter å bare ha lest raskt igjennom, må du bare passe på å få riktig alphafarge. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Men jeg må vel også ha en upload-funksjon da? Og jeg har ikke særlig peiling på hva som skal være der og der. Får vel se om jeg kan prøve meg fram, har prøvd å lete meg fram til en uploadfunksjon men finner ikke noe ut av det. Lenke til kommentar
strykejern Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det vil vel uansett bare være å trykke PrintScreen-tasten når du ser på bildet, for så å klippe det ut. Hvis de ser bildet i sin fulle oppløsning før de laster det ned er det vel så og si umulig å hindre kopiering... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvem har sagt at det er for å hindre kopiering? Dette er funksjon som jeg enkelt ønsker kun for at man skal kunne holde litt oversikt. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvorfor må du ha upload? Du kan jo bare ha en funksjon som sjekker om bildet har blitt "fikset" før det vises. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Ok... Dette blir mer og mer innviklet ^^ Men jeg skal prøve å prøve meg fram, sjekke litt hva som virker logisk etc. Lenke til kommentar
NH Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 jeg har laget en klasse for uploading av bilder som legger en logo nederst i venstre hjørne på bildet. du kan jo kikke på det. http://nicosweb.net/uploadklasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå