P1rkah Designz Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 ja vist moren min blir med meg in første gangen(jadda jadda hun har billet) må jeg da ha underskrift vist jeg går ut og så in igjen?? må jeg i det hele tatt ta med meg underskrift?? hvor kan jeg printe ut ?? Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvesxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx6975385[/snapback] Det var bare tåpelig, rapportert. Hvis du er under 14 må du ha med deg underskrift. Er jo bare ha den i lomma hvis du skal ut og inn igjen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Er det så vanskelig å få en underskrift av henne da? Hun er vel ikke Britney Spears eller noe? Og billetten må du få printa ut før LANet (tror jeg). Lenke til kommentar
P1rkah Designz Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 jaja men hva slag underskrift?? sån her mener du : jet tilater min sønn å være på lanet, ?? Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Det burde jo være bra nok for crewet. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Hvis du står i kø sammen med moren din og får billettarmbåndet sammen med hun (da du trenger å vise underskrift), trenger du ikke vise underskrift igjen. Du trenger altså bare å vise underskrift da du skal levere billetten og få billettarmbåndet. Edit: Og sålenge du står der sammen med moren din, holder det nok at hun sier du får lov av henne å være med på arrangementet Endret 1. oktober 2006 av Superslask Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 For å være på den sikre siden er det greit at mobiltlf nummer til foresatte står på tillatelsen. Det sørger for ofte for at man unngår problemer. Lenke til kommentar
P1rkah Designz Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 takk superslask og fubar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg