abene Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Apple har sluppet en ny versjon av Mac OS X, som blant annet retter feil ved overføring av data til eksterne enheter. Les mer Lenke til kommentar
atticus Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det var mye 'også' i den artikkelen Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det var mye 'også' i den artikkelen 6975383[/snapback] Ja, dette var ikke en god artikkel. "og skal føre til fornbedret ExpressCard-ytelse performance." Korektur, anyone? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Ja, dette var ikke en god artikkel. "og skal føre til fornbedret ExpressCard-ytelse performance." Korektur, anyone? 6975561[/snapback] korrektur kanskje? Endret 1. oktober 2006 av mandela Lenke til kommentar
reidar76 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Saken tar opp feil, feil og atter feil. Kanskje overskriften burde vært "Apple varsler service pack for OS X", evt. "Retting av kritiske feil i OS X snart tilgjengelig". Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det tenker jeg også på. Jeg tør ikke installere denne ennå. Venter til en viss JaS kommer med en oppdatering Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Denne artikkelen var direkte smertefull å lese gjennom. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jø og fyse ja - dette var jo ITAvisen/Digi-kvalitet. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Noen som merket at det ble brukt også litt vell mange ganger i artikkelen..? Greide ikke å lese hele.. Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 jeg lurte først på om det var en spøk. hvem skriver så dårlig? han som skrev har jo også tidligere skrevet artikkler som er helt fine. kansje en litt dårlig dag på jobben? Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 copy and paste from itavisen ftw? altså. kvaliteten på artiklene stuper jo til tabloid nivå, skjerp dere hw. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hmm... Bare ikke testene (som jeg syntes det er for få av!) blir skrevet med like slett språk... Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Slett språk??!! Trodde først at det var en skrivefeil men når personen gjentatte ganger greier å skrive 1.4.x og 1.5 isteden for 10.4.x og 10.5 så ble jeg litt overrasket... EDIT: Vet du i det hele tatt hva en Mac er for noe?! Endret 1. oktober 2006 av nitramdg Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Slett språk??!! Trodde først at det var en skrivefeil men når personen gjentatte ganger greier å skrive 1.4.x og 1.5 isteden for 10.4.x og 10.5 så ble jeg litt overrasket... EDIT: Vet du i det hele tatt hva en Mac er for noe?! 6978430[/snapback] Det JEG blir MEST lei av er alle som klager over skrivefeil! Håper det ikke blir slik her på hw.no som for eks på digi.no osv (der 9 av 10 kommentarer til artikler er klaging på skrivefeil) Jeg sier ikke at skrivefeil ikke er fyfy. Jeg sier bare at man heller burde kommentert det artikkelen egentlig handler om. Endret 1. oktober 2006 av lohelle Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Enig med deg lohelle. Kan en ikke fokusere på hva som artikkelen prøver og si. Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Enig med deg lohelle. Kan en ikke fokusere på hva som artikkelen prøver og si. 6978987[/snapback] Hvis noen klarer å dechiffrere den, så. Endret 1. oktober 2006 av Oracel Lenke til kommentar
Jonas_H Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) greit med noen få skrivefeil, men denne artikkelen inneholder skrivefeil pluss dårlig kvalitet....også, også, også no offence, men denne var skikkelig dårlig Endret 1. oktober 2006 av Jonas_H Lenke til kommentar
firepack3 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Har nok gått litt fort i svingene her ja. Men jeg skjønte budskapet, uten noen form dechiffring Han har nok bare hatt en dårlig dag, tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå