Gå til innhold

Utvide søkefunksjonen med gugl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel i det tilfellet får du klage det inn for moderatoren som stengte tråden, eller sende en klage til forumstyret.

Dessuten, var den tråden jeg linket til startet ikke mer enn 2 dager før du lagde denne tråden så det skulle ikke være noe problem ved å lett finne den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva har scibsted og Sesam med dette å gjøre? :) Såvidt jeg vet eies hvertfall ikke vi av noen av de, men av Mecom.

Vel, Mecom eier vel Orkla, som igjen er 8. største eier i Schibsted, som igjen eier Sesam :) Rene konspirasjonsteorien, dette her.

Hmm..nei, vent litt...Orkla MEDIA ble solgt til Mecom, ikke resten av Orkla...så da er linken tilsynelatende borte. Men det er sikkert bare en sammensvergelse det også. Vedder for at frimurerordenen har noe med det å gjøre. HW-logoen består dessuten av 6 elementer. Legger du til antall tegn i "hardware.no" får du 17, som ganget med 6 igjen er 51, hvis tverrsum også er 6. 666! Need I say more?

Jeg bare sier det at det ikke er nødvendig med Google her når vi har en egen søkemotor som de fleste bruker.

6999497[/snapback]

Ok, så hvorfor ha valgmuligheter i det hele tatt? De som ikke vil bruke det (og som nesten blir sinte bare jeg foreslår) kan bare overse det.

Men greit, skjønner om dere ikke gidder implementere det. E.O.D for min del.

Endret av o-haavard
Lenke til kommentar
Er det noe muligheter for å lage en søke-alternativ via firefox eller opera der man kan benytte det vinduet som står ved siden av adresselinja?

Altså, at man søker site:diskusjon.no automatisk og så taster man bare direkte det man vil søke på?

7097838[/snapback]

Dett hadde vært praktisk

Lenke til kommentar
Er det noe muligheter for å lage en søke-alternativ via firefox eller opera der man kan benytte det vinduet som står ved siden av adresselinja?

Altså, at man søker site:diskusjon.no automatisk og så taster man bare direkte det man vil søke på?

7097838[/snapback]

lage et spesialisert søk i Opera/FF? Ja, dette er mulig. I Opera høyreklikker du på søkefelte og trykker legg til søk. Du kan så endre søkestrengen slik at google-søk alltid inneholder mer tekst i søket. Selv har jeg lagt til valuta-søk i min opera, jeg oppgir kun et tall etterfulgt av $/£/€/sek/andre valuta, så googler den "tall $/£/€ in nok", hvor det i kursiv altså blir lagt til søkefeltet av Opera, ikke av meg..

Men dette har lite med "tilbakemelding om forum", dette blir en funksjon som du selv må oprette i din Opera.. Er ikke noe problem, faktisk veldig enkelt ;-)

Lenke til kommentar

I Opera:

Alt + P -> Søk -> Legg til

Bruk følgende Adresse:

http://www.google.com/search?q=site:diskusjon.no%20%s&sourceid=opera&num=%i&ie=utf-8&oe=utf-8

Velg navn og nøkkel selv.

I Firefox må man sikkert ha en eller annen tullete extension.

Lenke til kommentar

I Opera:

Alt + P -> Søk -> Legg til

Bruk følgende Adresse:

http://www.google.com/search?q=site:diskusjon.no%20%s&sourceid=opera&num=%i&ie=utf-8&oe=utf-8

Velg navn og nøkkel selv.

I Firefox må man sikkert ha en eller annen tullete extension.

7112908[/snapback]

hva er extensinon

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...