Fedje Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Da jeg våknet i natt satte jeg meg ved pcn for å sjekke forskjellige ting osv. Pluttselig popper det oppe noe nede i venstre hjørne om at det er lesefeil eller noe på en av diskene mine. Jeg klikker meg kjapt inn på min datamaskin for å sjekke nærmere, jeg prøver å åpne harddisken men da henger maskina seg. Jeg restarta da maskina i håp om at ting kanskje skal fungere igjen men nå har harddisken forsvunnet helt, finner den ikke på min datamaskin eller på diskbehandling. Noen som kan ha snøring på hva som kan ha skjedd her? Er det mulig for meg å få igjen den datan som var på disken om disken har blitt ødelagt og er ute av funksjon? Jeg har enda ikke sjekket om jeg finner den i bios men skal se å få sjekket det. Det første jeg gjorde av å scanne for virus og Norton fant ingenting. Yum, etter å ha sjekket bios og fått starta opp igjen så er fkatisk disken på plass. Denne tråden kan da stenges eller folk kan få svare på spørsmålene i tilfelle dette skjer igjen. Endret 1. oktober 2006 av Fedje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå