Tobe__ Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Ja, da har den flotte fyren som ga oss "hit'en" Boten Anna sluppet ut album. Er det noen som har hørt det? Kom med synspunkter og meninger om denne nye stjerna fra Sverige. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Har faktisk hørt gjennom det selv, og jeg hører ikke på dance/trance/techno til vanlig, men dette måtte jeg bare høre. Ikke for at jeg hadde noen forhåpninger til det, men for å høre hvor ille det kunne være. Og ja, det kom egentlig ikke som noen overraskelse at albummet stinker fra start til slutt. Albummet åpner med låta "Vi Sitter I Ventrilo Och Spelar Dota", som forøvrig er neste singel ut. Deretter følger vår alles venn "Boten Anna". Legg merke til at han åpner med "hit'ene" for å få i riktig stemning. Men som om ikke disse var ille nok, så følger det hele 10 låter, der alle høres kliss like ut. Det kakles noe på svensk, så klart med "datastemme", om noe som skal få oss til å føle sympati med fyren, her står klisjèene på rekke og rad (hjertesorg, hvordan han er utstøtt osv). Riktig så trist! Som en bonus får man med, hold dere fast, en INSTRUMENTAL VERSJON av Botten Anna, samt en Extended versjon av "Vi Sitter I Ventrilo Och Spelar Dota". Ja, hvordan "musikk" som dette kan bli populært er meg en gåte. Det viser hvertfall at det finnes mange der ute med skikkelig dårlig musikk smak. Vennligst ikke kom med "smaken er som baken, ikke alle kan like det samma blabla", for ei døvstum, premenstruell ape kan høre at dette er komplett makkverk. Å stemple dette som musikk er en fornærmelse for musikkens navn generelt. Hvis noen lurte, nei, jeg brukte ikke penger på å kjøpe albummet. Det lastet jeg rett og slett ned! Endret 1. oktober 2006 av Tobe__ Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Extended versjon av "Vi Sitter I Ventrilo Och Spelar Dota". Den måååå jo bare høres! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er ikke Basshunter alle nerdenes favoritt? må jo spilles non-stop på HW-Lan hehe Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er evig lættis at han ikke fant noe bedre navn på skiva si enn "LOL". Noe mer er det ikke å si om den saken. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er evig lættis at han ikke fant noe bedre navn på skiva si enn "LOL". Noe mer er det ikke å si om den saken. 6975222[/snapback] Please, remember the Kirby's... Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Lurer på hva folk vil tro "Ventrilo" er, jeg (ref. botten Anna->båten Anna). Jeg tror fyren er fullt klar over at han forsøker å selge drittmusikk, men han kommer nok til å selge endel, bare p.g.a. navnet. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ja, hvordan "musikk" som dette kan bli populært er meg en gåte. Det viser hvertfall at det finnes mange der ute med skikkelig dårlig musikk smak. Vennligst ikke kom med "smaken er som baken, ikke alle kan like det samma blabla", for ei døvstum, premenstruell ape kan høre at dette er komplett makkverk. Å stemple dette som musikk er en fornærmelse for musikkens navn generelt. 6974984[/snapback] Åhh. Fortsett. Argumentene for at slikt ikke er musikk er alltid så gode. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Vil aldri kunne kalt dette for musikk jeg vertfall. Syns det hele er en big load of crap. Kan ikke forestille meg at folk faktisk kjøper denne CD'n. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Vil aldri kunne kalt dette for musikk jeg vertfall. Syns det hele er en big load of crap. Kan ikke forestille meg at folk faktisk kjøper denne CD'n. 6975535[/snapback] Kunne du forestille deg at Boten Anna skulle bli en hit? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Mannen har jo tourettes og da er det vel ikke rart han bare lager "blipp blopp" musikk. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Denne CDn skal kjøpes! butno.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Mannen har jo tourettes og da er det vel ikke rart han bare lager "blipp blopp" musikk. 6975687[/snapback] Jasså? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Vil aldri kunne kalt dette for musikk jeg vertfall. Syns det hele er en big load of crap. Kan ikke forestille meg at folk faktisk kjøper denne CD'n. 6975535[/snapback] Jeg liker ikke deg. Betyr det at du ikke er et menneske? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Vil aldri kunne kalt dette for musikk jeg vertfall. Syns det hele er en big load of crap. Kan ikke forestille meg at folk faktisk kjøper denne CD'n. 6975535[/snapback] Jeg liker ikke deg. Betyr det at du ikke er et menneske? 6976605[/snapback] Nei, men det blir nok dårlig med julegaver til stakkars Speik i år... Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Forstår ikke hvorfor han slipper ut plate. Som sagt over, nerdene liker han. Nerdene løper ikke ned på en eller annen butikk for å kjøpe skiva hans når de kan få alle sangene gratis ned på pc'en. Så langt må man da kunne tenke? Endret 1. oktober 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Nå er vel ganske nerder blant metalfolket også som kjøper plater. Har ikke hørt på platen men bare de 2 singlene som er utgitt, de er partylåter og fungerer til sitt bruk og ser man på salgstallene så finnes det et marked for han, slik som med mye annet musikk. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg liker ikke musikken jeg heller, men jeg tror jammen meg jeg skal kjøpe 10 eksemplarer av den neste singelen hans, og nyte vissheten om at jeg bidrar til å ergre vettet av en hel nasjon med pretensiøse musikksnobber og besserwissere. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Tragisk, the one and only. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 fæl kar, fæl musikk! Jeg lurer på hvordan i all verden kan slik musikk bli populært? Husker jeg misslikte Botenanna første gangen jeg hørte den, og da trodde jeg den handlet om en båt... Så kommer "Vi sitter i ventrilo och spelar dota" hva faen er det for en låt? sier det samme dritet oppat og oppat og oppat til jeg spyr. Kan ikke noen bare finne fram hagla og skyte han, og lage en lov som sier at musikken hans er forbudt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå