Fehrex Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Jeg har akkurat fått min nye pc opp å gå. Men jeg har støtt på ett driverproblem som jeg sliter med å løse. Jeg skal innstallere en chipsetdriver, der det står jeg mangler en fil. Dette skaper problemer for meg igjen når jeg skal innstallere mine lyddrivere. bilder følger Endret 1. oktober 2006 av Fehrex Lenke til kommentar
Zink Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Siden dette er en ny installasjon, hvilken xp-versjon har du? XP Home er vel ikke så god på nettverk og med SP1 er det kjente problemer med USB, som løser seg med SP2. Hvis ikke noe av dette stemmer så kan du også prøve et søk i vip-forumet til Asus på P5B Deluxe/WiFi-AP Lenke til kommentar
mrjohnsen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det virker som at asus har gitt ut en haug med dårlige drivercd'er. Min virka ikke i det hele tatt, en annen her på forumet hadde også samme problemet. Og nå dette. Last ned drivere fra nettet istedet. Problem solved. Lenke til kommentar
FransiS Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Noen som har lyst til å fortelle hvor denne driveren er? Kjøpte Hovedkortet i går og fant ut at begge CD'ene var bøyd og ubrukelige :O Lenke til kommentar
kvase Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Noen som har lyst til å fortelle hvor denne driveren er? Kjøpte Hovedkortet i går og fant ut at begge CD'ene var bøyd og ubrukelige :O 6989573[/snapback] sikkert her http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-us Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå