Marthe-Ma Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Har i det siste eksperimentert mye med bruk av blitz og slikt, spesielt rundt studio fotografering. Fikk veldig lyst til å leke meg litt med en lommelykt og det ble tilslutt til dette bildet av søsteren min. Bildet ble laget ved at søsteren min holder en lommelykt mellom hendene. (Jeg fjernet bunnen av den i PS) Også tok jeg egne bilder for lysstrålene og satte disse sammen til det ferdige bildet. La også på det gule filteret for å få en viss spesiell stemning i bildet. Hva syntes dere? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Et meget flott og orginalt bilde. Har du et eget studio hjemme? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Tyft bilde det her ja. Ser litt spooky ut! Ordentlig studio eller "homemade style"? Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har skikkelig homemade studio. Det består av et lerret og min ene Sb-600 blitz. Når jeg trenger bakgrunn helt ned til beina så må jeg hente et laken Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Søsteren din har et litt "WTF" ansiktsutrykk! Dette syns jeg var dritfett!! Enkelt å greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå