fz50 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hei. Som emnetittelen seier, så lurer eg på om det finst eit program, evt. ein funksjon i Windows for å lagre ikonplasseringa på skrivebordet. Eg byrjar så småt å bli lei av at alle ikona mine havnar hulter til bulter etter at eg har endra oppløysinga for å kople TV'n til PC'n. Håpar nokon set på nyttig informasjon. Mvh. Jan F. Lenke til kommentar
roac Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Som emnetittelen seier, så lurer eg på om det finst eit program, evt. ein funksjon i Windows for å lagre ikonplasseringa på skrivebordet. Eg byrjar så småt å bli lei av at alle ikona mine havnar hulter til bulter etter at eg har endra oppløysinga for å kople TV'n til PC'n. Håpar nokon set på nyttig informasjon. 6974796[/snapback] Litt avhengig av scenario vil det kanksje være hensiktsmessig å bruke TV-skjermen som skjerm nr 2 i et toskjermoppsett, nettopp for å slippe slikt. Evt å ordne ikonene etter den laveste oppløsningen. Lenke til kommentar
fz50 Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Som emnetittelen seier, så lurer eg på om det finst eit program, evt. ein funksjon i Windows for å lagre ikonplasseringa på skrivebordet. Eg byrjar så småt å bli lei av at alle ikona mine havnar hulter til bulter etter at eg har endra oppløysinga for å kople TV'n til PC'n. Håpar nokon set på nyttig informasjon. 6974796[/snapback] Litt avhengig av scenario vil det kanksje være hensiktsmessig å bruke TV-skjermen som skjerm nr 2 i et toskjermoppsett, nettopp for å slippe slikt. Evt å ordne ikonene etter den laveste oppløsningen. 6975007[/snapback] For å få bilete i Windows Media Player/VLC/ el. liknande, må TV - skjermen vere skjerm #1, slik som eg har fårstått det. EDIT: Dessutan finst det andre grunnar til at det kan vere fint å kunne lagre plasseringa til ikona. Endret 1. oktober 2006 av fz50 Lenke til kommentar
roac Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 For å få bilete i Windows Media Player/VLC/ el. liknande, må TV - skjermen vere skjerm #1, slik som eg har fårstått det. EDIT: Dessutan finst det andre grunnar til at det kan vere fint å kunne lagre plasseringa til ikona. 6975043[/snapback] Da er løsningen å plassere dem slik at de er innenfor den firkanten som dannes av minste horisontale oppløsning og minste vertikale oppløsning. F eks hvis den ene oppløsningen er 1680x1050 og den andre 1600x1200, så må ikonene være innenfor 1600x1050. Lenke til kommentar
fz50 Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 For å få bilete i Windows Media Player/VLC/ el. liknande, må TV - skjermen vere skjerm #1, slik som eg har fårstått det. EDIT: Dessutan finst det andre grunnar til at det kan vere fint å kunne lagre plasseringa til ikona. 6975043[/snapback] Da er løsningen å plassere dem slik at de er innenfor den firkanten som dannes av minste horisontale oppløsning og minste vertikale oppløsning. F eks hvis den ene oppløsningen er 1680x1050 og den andre 1600x1200, så må ikonene være innenfor 1600x1050. 6975204[/snapback] Med tanke på antall ikon eg har, og at TV - skjermen nyttar 800x600, så er dette uaktuelt. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 selv bruker jeg en løsning som er forklart hos tweaktown om du heller vil prøve noe annet så er det ikke så enormt vanskelig å ta i bruk google som jeg gjorde her Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Iconoid: http://www.sillysot.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå