Gå til innhold

Kommer Zelda TP samme dag som Wii?


ekwathne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Goldeneye blir litt vanskelig. Det er Activision som har rettighetene til Bond-lisensen, Nintendo har utgiverrettigetene til Goldeneye på N64 (tror jeg) og Rare som laget det, eies av Microsoft. Tviler på at vi vil få se det på noen platform egentlig. Men vi får se. Håper det blir mulig en dag.

Lenke til kommentar

@Mindfreak92:

Den lista di var ikke helt oppdatert. Det har kommet endel forandringer siden september da artikkelen du linker til ble lagt ut. Både Mario Galaxy og Metroid Prime 3 er flytta til mars.

 

@dark by design:

Du ville ikke ha vondt av å plukke opp Wind Waker også, hvis du først skal ha deg en Wii. Det er tett på min beste spillopplevelse noen sinne. :yes:

Lenke til kommentar
@dark by design:

Du ville ikke ha vondt av å plukke opp Wind Waker også, hvis du først skal ha deg en Wii. Det er tett på min beste spillopplevelse noen sinne. :yes:

6982644[/snapback]

 

Og så eventuelt laste ned Ocarina of Time på Virtual Console, beste spelet ever! :thumbup:

Lenke til kommentar
@dark by design:

Du ville ikke ha vondt av å plukke opp Wind Waker også, hvis du først skal ha deg en Wii. Det er tett på min beste spillopplevelse noen sinne. :yes:

6982644[/snapback]

 

Og så eventuelt laste ned Ocarina of Time på Virtual Console, beste spelet ever! :thumbup:

6982839[/snapback]

 

Kan si meg maksimalt enig der ja :)

Lenke til kommentar
@dark by design:

Du ville ikke ha vondt av å plukke opp Wind Waker også, hvis du først skal ha deg en Wii. Det er tett på min beste spillopplevelse noen sinne. :yes:

6982644[/snapback]

 

Og så eventuelt laste ned Ocarina of Time på Virtual Console, beste spelet ever! :thumbup:

6982839[/snapback]

 

Kan si meg maksimalt enig der ja :)

6982889[/snapback]

Windwaker og Ocarina of time er de beste konsoll spillene jeg noen gang har spilt. Noen som kan forklare meg hva Virtual Console er? er det den som gjør at man kan spille eldre Nintendo spill på Wii eller er det en slags pc emulator? De eldre Nintendo spillene man kan laste ned, noen som vet ca pris på de? Jeg tenker på N64 osv.

 

Mvh Erling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...