MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Du, jeg har aldri hatt Zelda selv. Men vil tro det skulle gå bra uansett.Siden Wii er en ny platform, så Nintendo kan ikke regne med at du kan alt av Links historie. (Han heter det ikke sant?) Birger Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ok! Det var bra. TP virkar som et kjekt spel. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 TP er en ny historie så du kan trygt spille spillet. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Da må jeg kjøpe en wii på utgivelsesdagen Btw; noen som vet om det vil være mulig å last ned spill som Goldeneye osv. på wii etterhvert, i tillegg til gamle Nintendo titler? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Blei ikkje Golden Eye laga av Rare, som no er Microsoft eigd? Eller er heilt på bærtur no? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det stemmer det. Vil jeg tro Birger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Blei ikkje Golden Eye laga av Rare, som no er Microsoft eigd?Eller er heilt på bærtur no? 6978023[/snapback] Kan vi håpe på å få denne servert på Market Place ein gang tru? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det hadde vært sinnsykt kult Men kommer vel ann på hvem som sitter med rettighetene.. Birger Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Goldeneye blir litt vanskelig. Det er Activision som har rettighetene til Bond-lisensen, Nintendo har utgiverrettigetene til Goldeneye på N64 (tror jeg) og Rare som laget det, eies av Microsoft. Tviler på at vi vil få se det på noen platform egentlig. Men vi får se. Håper det blir mulig en dag. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er vel ikke noe problem for Microsoft å kjøpe de da Birger Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er vel ikke noe problem for Microsoft å kjøpe de da Birger 6982031[/snapback] Problemet er ikke penger, det er om noen er vilige til å gi fra seg rettighetene. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Penger er ikke et problem nei, men kan hjelpe i mange situasjoner. Og i denne vet vi ikke om de i det hele tatt vil utgi GoldenEye på X360. Birger Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 @Mindfreak92: Den lista di var ikke helt oppdatert. Det har kommet endel forandringer siden september da artikkelen du linker til ble lagt ut. Både Mario Galaxy og Metroid Prime 3 er flytta til mars. @dark by design: Du ville ikke ha vondt av å plukke opp Wind Waker også, hvis du først skal ha deg en Wii. Det er tett på min beste spillopplevelse noen sinne. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 @dark by design:Du ville ikke ha vondt av å plukke opp Wind Waker også, hvis du først skal ha deg en Wii. Det er tett på min beste spillopplevelse noen sinne. 6982644[/snapback] Og så eventuelt laste ned Ocarina of Time på Virtual Console, beste spelet ever! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 @dark by design:Du ville ikke ha vondt av å plukke opp Wind Waker også, hvis du først skal ha deg en Wii. Det er tett på min beste spillopplevelse noen sinne. 6982644[/snapback] Og så eventuelt laste ned Ocarina of Time på Virtual Console, beste spelet ever! 6982839[/snapback] Kan si meg maksimalt enig der ja Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 @dark by design:Du ville ikke ha vondt av å plukke opp Wind Waker også, hvis du først skal ha deg en Wii. Det er tett på min beste spillopplevelse noen sinne. 6982644[/snapback] Og så eventuelt laste ned Ocarina of Time på Virtual Console, beste spelet ever! 6982839[/snapback] Kan si meg maksimalt enig der ja 6982889[/snapback] Windwaker og Ocarina of time er de beste konsoll spillene jeg noen gang har spilt. Noen som kan forklare meg hva Virtual Console er? er det den som gjør at man kan spille eldre Nintendo spill på Wii eller er det en slags pc emulator? De eldre Nintendo spillene man kan laste ned, noen som vet ca pris på de? Jeg tenker på N64 osv. Mvh Erling Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Virtual Console er der du spiller gamle Nintendospill på Wii. Priser har f.eks. Eurogamer skrevet litt om. Dette kan du forøvrig lett finne ut av ved å lese litt på større spillsider. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Man kan spille NES, SNES, N64, Sega megadrive, turbografx og Commodore spill gjennom virtual console. Man får med andre ord tilgang til en haug med klassikere. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvis tidligere Zelda spill kommer over den Wii-Xbox-Live!-Arcade saken. Så må jeg virkelig kjøpe de ass. Birger Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Noen som har spesifikasjonene til Wii? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå