ekwathne Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Jeg lurer på om Legend of Zelda - Twithlight Princess kommer ut samme dag som Nintendo Wii lanseres, altså 8 Desember. Eventuelt når det kommer? Mvh Erling Endret 30. september 2006 av ekwathne Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg lurer på om Legend of Zelda - Twithlight Princess kommer ut samme dag som Nintendo Wii lanseres, altså 8 mai. Eventuelt når det kommer? Mvh Erling 6974656[/snapback] 8. mai? Kommer ikke Wii 8. desember? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Woops! Jeg begynner vist å bli trøtt, selvfølgelig mener jeg 8 Desember. Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hehe. Ja, jeg trur Zelda skal komme samme dagen som Wii. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ikke at jeg har noen link, men ja, TP kommer samtidig med Wii, men det er bare Wii-versjonen. GC-versjonen kommer litt senere. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Da blir det nok Wii på meg! *gleede seg* Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Følge denne siden. Så skal The Legend of Zelda: Twilight Princess være et av release titlene. Birger Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 På denne siden kan du se alle spillene til lansering;) Dette er spillene: Call of Duty 3 Avatar: The Legend of Aang Battalion Wars 2 BigBrain Academy Blazing Angels: Squadrons of WWII Bust a Move Wii Cooking Mama Wii Creature from the Krusty Krab Disney/Pixar’s Cars Disney’s Chicken Little: Ace in Action Elevator Action Wii Excite Truck Far Cry: Vengeance Gottlieb Pinball Classics GT Pro Series Happy Feet Harry Potter Impossible Mission Konami’s First Wii Title Leaderboard Golf Madden NFL 07 Mario Galaxy Mario Strikers Charged Marvel: Ultimate Alliance Metroid Prime 3 Monster 4x4: World Circuit Need for Speed: Carbon Open Season Puzzle Balls Rayman: Raving Rabbids Red Steel Sonic and the Secret Rings SpongeBob SquarePants and Friends: SSX Super Fruit Fall Super Monkey Ball Banana Blitz Tennis Masters The Ant Bully Tiger Woods PGA Tour Tony Hawk’s Downhill Jam Trauma Center: Second Opinion WarioWare: Smooth Moves Wii Sports Wing Island Zelda: Twilight Princess Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Har så SYKT lyst på Wii selv men vet ikke om jeg tørr investere.. : / Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Har så SYKT lyst på Wii selv men vet ikke om jeg tørr investere.. : / 6975788[/snapback] Den kommer jo like før jul så du kan jo ønske deg den som julepresang? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Twilight Princess til Wii kommer på lanseringsdagen. Gamecube-utgaven kommer et par uker senere. Slik det blir i statene, litt usikker på Skandinavia. Endret 1. oktober 2006 av TCi Lenke til kommentar
genetex Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg tror det kommer til å bli utsatt, noen andre som også tror det? Jeg har ingen grunn til å tro dette, vet ikke hvordan det har vert med nintendo før og utsettelser, men er bare helt sikkert på det Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Vil tro det blir to Wii-konsoller denne julen En til meg selv, og en til mine nevøer.. Og Zelda skal selvfølgelig kjøpes med.. Birger Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg tror ikke at Wii vil bli utsatt. Håper da endelig det, husker for noen år siden da TP skulle komme til GC og jeg begynte å spare opp penger men så utsatte de spillet til Wii. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg tror det kommer til å bli utsatt, noen andre som også tror det? Jeg har ingen grunn til å tro dette, vet ikke hvordan det har vert med nintendo før og utsettelser, men er bare helt sikkert på det 6976333[/snapback] Selvfølgelig blir det ikke utsatt, det er flaggskipet til Wii lanseringen, og hadde det blitt utsatt hadde de sagt det for lenge siden. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Du har et godt poeng der, Goz. Så vi vil nok kunne se dette ved Wii-releasen. Birger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 No har eg venten så utrolig lenge på TP, snart er ventetiden over og det skal bli ein salig opplevelse å rive av omslaget og sette discen i Wii. Amen. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 For meg som kun har spelt Zelda, Link to the past på SNES. Vil det være vits i å kjøpe Wii for å spele Twilight Princess? Eller har eg gått glipp av alt for mykje i dei andre spela? Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) For meg som kun har spelt Zelda, Link to the past på SNES.Vil det være vits i å kjøpe Wii for å spele Twilight Princess? Eller har eg gått glipp av alt for mykje i dei andre spela? 6977441[/snapback] Historien har ikke noen særlig stor sammenheng, så det er ikke noe problem å spille Twilight Princess uten å ha spilt de andre. Endret 2. oktober 2006 av Husgark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå