HeHauken Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Værsågod, enjoy me! http://www.megaupload.com/?d=JXQXR0SQ Endret 1. oktober 2006 av HenHau Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Finner ikke helt hvor sangen ligger på den siden... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Du må skrive inn passordet (inni ruten). Så må du vente 30 sekunder og deretter trykk "X" på banneret. Trykk så på download. Seriøst HenHau. Dette er The Shaggs som møter Cannibal Corpses! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Du må skrive inn passordet (inni ruten). Så må du vente 30 sekunder og deretter trykk "X" på banneret. Trykk så på download. Seriøst HenHau. Dette er The Shaggs som møter Cannibal Corpses! 6977630[/snapback] Hehe, takker. The Shaggs er jo bare best. Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Føler at trommisen må jobbe litt med de ticks'a sine, ellers har låta stort hitpotensiale, og vil bli overrasket om den ikke når topp 20 innen året er omme! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Føler at trommisen må jobbe litt med de ticks'a sine, ellers har låta stort hitpotensiale, og vil bli overrasket om den ikke når topp 20 innen året er omme! 6978358[/snapback] Jeg synes trommene er helt rå. Virker som om det er midi-trommer... Helt genialt uansett! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Føler at trommisen må jobbe litt med de ticks'a sine, ellers har låta stort hitpotensiale, og vil bli overrasket om den ikke når topp 20 innen året er omme! 6978358[/snapback] Ikke for å virke som en musikalsk bedreviter, men trommene var nøye planlagt. Er du klar over hvor vanskelig det er å spille septoler over åttendedeler på basstrommene? Ellers hjertelig takk Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Hadde vært hyggelig om noen kunne skrevet tekst, og lagt til vokal på dette. Det blir en sabla jobb. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Heter sangen Excrement? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jepp, det er det ... ... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kan jeg lage en versjon med vokal og laste den opp? (kommer sikkert til å bli litt smått useriøst, men jeg gjør det bare hvis jeg får lov) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kan jeg lage en versjon med vokal og laste den opp? (kommer sikkert til å bli litt smått useriøst, men jeg gjør det bare hvis jeg får lov) 6989931[/snapback] Tror ikke han har noe imot det Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kan jeg lage en versjon med vokal og laste den opp? (kommer sikkert til å bli litt smått useriøst, men jeg gjør det bare hvis jeg får lov) 6989931[/snapback] Han skriver jo ovenfor at visst noen gjorde det, hadde det vært fint... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) HenHau - The Excrement Mitt forsøk på å gjøre sangen komplett.... All right! Edit: Må advare mot engelsk fra helvette... Endret 3. oktober 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) HenHau - The Excrement Mitt forsøk på å gjøre sangen komplett.... All right! 6991092[/snapback] Kunne tenkt meg mer brøling/grimming... Endret 3. oktober 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Skal lage special edition med grim vokal. Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 HenHau - The Excrement Mitt forsøk på å gjøre sangen komplett.... All right! Edit: Må advare mot engelsk fra helvette... 6991092[/snapback] Den ble mye råere nå, good work Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 HenHau - The Excrement Mitt forsøk på å gjøre sangen komplett.... All right! Edit: Må advare mot engelsk fra helvette... 6991092[/snapback] Dødsbra! hahaha Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Skal lage special edition med grim vokal. 6991141[/snapback] Jeg som trodde jeg gledet meg til Windows Vista... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Vokalen til de spesielt interesserte: HenHau - The Excrement: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Excrementzor Excrements, there falling from the sky. I ask, is this evil? I say to you my friend: "In hounor we trust, in hounor we live". Oh my god, why this pain, why this pain, trembling inside me, it must be, EXCREMENT! And then we are back on the train, going from the station at five. Excrements everywhere, we are standing in it. Oh my god, why this pain, why this pain, trembling inside me, it must be, EXCREMENT. Why do we live, on this face, when its cold? why? why? why? We are now saved, the station is free again. Now we can finally live life to the fullest. This is paradise on earth, this is paradise. But now, here again, they are coming back. Afraid we are, now. Oh my god, why this pain, why this pain, trembling inside me, it must be, EXCREMENT! Endret 3. oktober 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå