amund Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 I går kveld skilte jeg ut database-delen av forumet til en egen server. Dette er bare en midlertidig løsning for å se litt på ytelsen. Helgene er ofte roligere med tanke på trafikk, så spesielt utover i kommende uke er det fint om dere gir tilbakemelding på hvordan ytelsen på forumet oppfattes. Mvh, Amund Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 foreløpig merker jeg ingen forskjell. Men go amund! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Tja, må si at akkurat nå er ytelsen helt fantastisk god. Ingen treghet i det hele tatt eller noe som helst, veldig kjapp. Vet ikke om det er pga få folk online(Klokkeslettet?) eller forandringene, men det er iallefall veldig bra nå :smile: Lenke til kommentar
Aurelius Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Tja, synes forumet er raskt nå jeg klokken er jo bare 13.35, men likevel. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Jeg er en aktiv bruker, og synes selv at hw.no har gått kjappere enn før. Keep up the good work Amund!! Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Synes også det er merkbart raskere. Selv om det er lørdag og "bare" 13:40! :smile: Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Spesielt i forige uke var forumet til tider veldig tregt. Ser ut som om det har bedret seg nå, men som du sier, det er helg og ikke så mange som surfer forumet :razz: Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Nå har jeg brukt forumet i hele dag. Om ytelsen er bedre? JAA! Hvertfall for meg. Sitter på Isdn linje, ikke at det har så forferdelig mye og si, men nå går det endelig unna her! :smile: Håper det kan fortsette sånn Amund. Keep up the good work! -Jan Ivar- Lenke til kommentar
amund Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Legg merke til at det "bare" har kommet inn drøyt 1300 meldinger siste døgn, mot over 2000 på gode hverdager. Trafikken er alltid lavere i helgene. Det er først i starten av neste uke det blir spennende :smile: Mvh, Amund Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 jeje, blir morro og vente og se da :] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Ytelsen er bedre tror jeg. Følelsen er der vertfall. Men den "henger" av og til på samme måten som før.. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Ytelsen på forumet har på ingen måte blitt bedre. Det er raskere til visse tider på døgnet av naturlige årsaker, men jeg tror nok ikke dere har funnet roten til det vonde riktig ennå desverre. Stå på gutter, dere finner nok ut av det til slutt :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Får jeg lov å bare si: se sigg Lenke til kommentar
fondus Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Skal vi se... I dag lastet jeg ned forumet med en hastighet på 60-80 kbsec ifølge Opera. Da var vel klokken 10.30. Er godt fornøyd med det. Lenke til kommentar
amund Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Har registrert det selv at vi fortsatt sliter med tidvis svært tregt forum. Det til tross for at lasten nå er fordelt på 2 temmelig raske servere... Er litt usikker på hvilken ende jeg skal begynne å "feilsøke" nå. Forslag? Mvh, Amund Lenke til kommentar
Laka Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Det virker raskere, men som SirHartge sa - forumet henger seg til tider, og da tar det lang tid. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-11-06 17:51, skrev fondus:Skal vi se... I dag lastet jeg ned forumet med en hastighet på 60-80 kbsec ifølge Opera. Da var vel klokken 10.30. Er godt fornøyd med det. Nedlastningshastigheten har vel aldri vært et problem. Det er vel SQL-spørringene som tar tid her... Altså tiden det tar før den begynner og laste ned noe som helst.. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Men NÅ har det skjedd noe... Dessverre i den gale retningen. Tok over 25 sek. før jeg fikk opp siste meldinger. Alt annet går også som sirupp her :sad: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 i et desperat forsøk på å hjelpe gir jeg denne linken: http://www.mysql.com/doc/en/Tips.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå