AudiA4 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hei, Har en bærbar pc, som har VGA utgang og S-video utgang.... Hva er den beste måten for å få koblet bærbaren over til tven?...så jeg kan bruke tven som skjerm? Må ikke koste så altfor mye, og må ha god nok bildekvalitet at jeg kan se på film å sånt, uten så stor "bilde kvalititets tap".... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hei, Har en bærbar pc, som har VGA utgang og S-video utgang.... Hva er den beste måten for å få koblet bærbaren over til tven?...så jeg kan bruke tven som skjerm? Må ikke koste så altfor mye, og må ha god nok bildekvalitet at jeg kan se på film å sånt, uten så stor "bilde kvalititets tap".... 6974438[/snapback] Kan jo prøve S-video? Det burde fungere på tven, gjør det her ihvertfall. Hvilket TV har du? Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Hei, Har en bærbar pc, som har VGA utgang og S-video utgang.... Hva er den beste måten for å få koblet bærbaren over til tven?...så jeg kan bruke tven som skjerm? Må ikke koste så altfor mye, og må ha god nok bildekvalitet at jeg kan se på film å sånt, uten så stor "bilde kvalititets tap".... 6974438[/snapback] Kan jo prøve S-video? Det burde fungere på tven, gjør det her ihvertfall. Hvilket TV har du? 6974483[/snapback] Har Phillips 36" Widescreen, Bilderør, med S-video inn/utgang... Har hørt at S-video ikke har så bra grafikk? Endret 30. september 2006 av AudiA4 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Med mindre du har VGA eller komponent inn og utganger så er S-video det beste alternativet ditt. Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Med mindre du har VGA eller komponent inn og utganger så er S-video det beste alternativet ditt. 6974558[/snapback] Komponent inng og utgang... Hmmm, nå må du forklare/vise Har du bilde av en sånn plugg/kontakt? Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Mener, gul, hvit og rød kontakter/plugger? Det har jeg på tven, vettu Endret 30. september 2006 av AudiA4 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Komponent-tilkoplinger er som oftest 3 RCA (phono)-plugger. Rød, grønn og blå. Har ALDRI hørt om det på bærbare en gang. Bare sett det på noen få nye skjermkort til stasjonære. Har heller aldri sett det på vanlige billedrørs-TVer. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Mener, gul, hvit og rød kontakter/plugger? Det har jeg på tven, vettu 6974638[/snapback] Gul, hvit og rød er composite, høyre- og venstre-lyd. Enda dårligere enn S-video. Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Rød, grønn og blå ja Det er det ikke på tven en gang.... Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Da er det ikke noe bedre enn S-video da? Så at det kostet flere hundre kroner for noen meter Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Da er det ikke noe bedre enn S-video da? Så at det kostet flere hundre kroner for noen meter 6974654[/snapback] Ja, det er dyrt. Har en til 200 spenn, er 5 meter. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Du trenger da ingen dyr hi-end superduperkabel til mange hundre. Får billigere kabler på Clas, biltema etc. 70kr. for 10 meter hos Biltema. 50kr. for 5m. Endret 30. september 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Du trenger da ingen dyr hi-end superduperkabel til mange hundre. Får billigere kabler på Clas, biltema etc. 70kr. for 10 meter hos Biltema. 50kr. for 5m. 6974665[/snapback] Så billig Trenger bare normal kabel ja, trenger egentlig ikke gull plettert/belagt plugg eller titan for å si det sånn Vil ha grei bilde på tven bare Endret 30. september 2006 av AudiA4 Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Fant kabel på Biltema, for 100,- spenn S-video-kabel "High end" hehe Til lyd trenger jeg bare vanlig RCA, phono lending? med rød og hvit på ene sia, og sånn jack, som går i lydporten til pcen?, så har jeg bilde med s-video og lyd med rca? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ja det er helt korrekt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå