Gå til innhold

TES: PS3 får Oblivion med ekstra materiale!

Lakus

Anbefalte innlegg

EDIT: La til link HER! Til den offisielle siden!

Som topic sier så har nå Bethesda ofisiellt sagt at Oblivion kommer til PS3, og at denne versjonen har eksta materiale som PC og Xbox 360 versjonene ikke har.

Slik som en ny faction (!) Knights of the Nine som er "de snille" sin Dark Brotherhood og en del ekstra småquests og Våpen osv.

Jeg kommer til og bli temmelig godsur på Bethesda hvis de, etter alt dette med ofisielle mods som etter at Oblivion begynte og koste penger osv, ikke gir ut det samme innholdet til PC og Xbox 360!

Fint at PS3 får ekstra innhold, men etter hvordan Bethesda har oppført seg etter Oblivion ble lansert blir jeg regelrett sinna hvis det ikke kommer til PC og Xbox 360 også!

(Hvordan Bethesda har oppført seg etter Oblivion er en annen diskusjon, og den skal jeg ikke ta her)

Hva mener dere?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil nok komme i en liten addon. Men vil koste litt sikkert.

Birger :)

6974428[/snapback]

Kjenner jeg dem rett slik som de har vært nå for tiden kommer det sikkert en ekspansjon med det samme innholdet. Det har jo allerede vært en del rykter om en ekspansjon ved navnet Knights of the Nine :hmm: , kommer sikkert til og koste en fin Bethesdapris på 300-400 tho :ohmy:

Lenke til kommentar

Det er jeg jo også enig i.

Men som jeg sa på ett annet forum:

What we modders can do, you Bethesda, should already have done!

Dette gjelder selvfølgelig ikke alt, men når du tenker på at de er ett stort firma som er spesialiserte på disse Elder Scrolls spillene er det rart at spillere bruker 5 mnd på å lage mods som gjør spillet 200% mer spillbart osv enn Bethesda klarte på mange år!

EDIT: ser at TomFu kom litt før meg, menmen...

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Forskjellen var at med Morrowind laget Bethesda et spill, som folk siden forbedret litt. Med Oblivion laget de en pen grafikkmotor og verden, og overlot det å lage selve spillet til den ventende mod-communityen.

Så kan det jo diskuteres om det var et smart trekk eller ikke.

Lenke til kommentar
Men saken er at spillet burde være bra uten hjelp av mods. Mods burde ikke rette opp alle feilene til Oblivion. Dessuten er jo det at man må betale for bittesmå modder idiotisk.

6974660[/snapback]

Sånn totalt off topic, men hvem er det i avataren din? Hun ligner ganske på 2 stykker jeg kjenner :tease:

Lenke til kommentar
Helt enig med deg TomFu. De har bæsja seg på leggen gang på gang med og etter Oblivion... Generalisering for og få spillet ut til massene? Pøh. Dummifisering for og få alle FPS spillerne til og kjøpe det.

6974562[/snapback]

Hehe, jeg blir nesten "sint" når ikke-rollespillere sitter og babler om hvor bra et rollespill Oblivion er. De har liksom ikke peiling, så i all min subjektive (og frekke) mening sitter jeg og sier til meg selv "pøh, de har ingen rett til å si noe". :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...