Gjest mafister Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Vel har merket når noen får seg kjæreste så skal alle andre jenter klenge på han og flørte, har aldri skjønnt meg på dette. Hvorfor blir man egentlig mer populær blandt jenter når man har kjæreste? Ser f.eks en som aldri pleier å bli flørtet med, men nå har han kjæreste og jentene flørter med han aldri før. Diskuter! Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det har nok med det faktum at mennesker i natur vil ha det de ikke kan få vil jeg tro! Det var akkurat det samme som skjedde med meg med engang jeg fikk ei dame Lenke til kommentar
nifty Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg kan også garantere at man blir mer attraktiv om man er gift. De fleste damer tror da at de kan flørte og ha det litt *smågøy* uten for mange forpliktelser og mas etterpå. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) en ubevisst "Hmm, hun så noe i ham, lurer på om jeg også kan finne det?" følelse? Endret 30. september 2006 av MrLee Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Så sant så sant! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Dette har noe med at pre selection er noe som tiltrekker. En gutt som går sammen med en jente (trenger ikke være kjæreste, kan bare være venner) vil virke mer tiltrekkende enn hvis samme fyren går sammen med en mannlig venn. Det er jo egentlig ganske logisk. Jenta vil jo automatisk tro at det er en grunn til at gutten henger sammen med en dame og vil derfor gi han høyere "verdi" enn en som ikke gjør dette. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jenter hater hverandre. De stjeler gjerne kjæresten til en venninne, men går lei og dumper ham når de har fått ham. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jenter hater hverandre. De stjeler gjerne kjæresten til en venninne, men går lei og dumper ham når de har fått ham. 6975210[/snapback] Hm. Litt merkelig egentlig. Liker de å ødelegge livet til folk? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Mulig det er flere faktorer som spiller inn? Visst nok skiller mennesker ut stiffer under sexen som gjør at de tiltrekkes hverandre. Kanskje de gjør det også om de er i forhold, slik at flere kvinner blir tiltrukket? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Mulig det er flere faktorer som spiller inn? Visst nok skiller mennesker ut stiffer under sexen som gjør at de tiltrekkes hverandre. Kanskje de gjør det også om de er i forhold, slik at flere kvinner blir tiltrukket? 6975302[/snapback] Jeg tenkte akkurat det samme. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hm. Litt merkelig egentlig. Liker de å ødelegge livet til folk? 6975298[/snapback] Jepp. Old news Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Enkelte single har jo også en aura av desperasjon som forsvinner når de får seg kjæreste, så de virker mer attraktive Lenke til kommentar
yuffie Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jenter hater hverandre. De stjeler gjerne kjæresten til en venninne, men går lei og dumper ham når de har fått ham. 6975210[/snapback] Hm. Litt merkelig egentlig. Liker de å ødelegge livet til folk? 6975298[/snapback] de gjør vel det ja. trist er det. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Mange vil jo ha det de ikke kan få. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jenter hater hverandre. De stjeler gjerne kjæresten til en venninne, men går lei og dumper ham når de har fått ham. 6975210[/snapback] Hm. Litt merkelig egentlig. Liker de å ødelegge livet til folk? 6975298[/snapback] ja Lenke til kommentar
yuffie Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Mange vil jo ha det de ikke kan få. 6977897[/snapback] Ja, det er akkurat det. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det kan vel også ha med at når du får deg kjæreste, så er du sammen med dama, som er sammen med andre jenter, som du somregel ikke er så mye sammen med, men du er det nå, pga dama, så du treffer rett og slett mer jenter. Som du blir bedre kjent med, som finner ut at du ikke er så ille allikavel. Kanskje. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Dette har noe med at pre selection er noe som tiltrekker. En gutt som går sammen med en jente (trenger ikke være kjæreste, kan bare være venner) vil virke mer tiltrekkende enn hvis samme fyren går sammen med en mannlig venn. Det er jo egentlig ganske logisk. Jenta vil jo automatisk tro at det er en grunn til at gutten henger sammen med en dame og vil derfor gi han høyere "verdi" enn en som ikke gjør dette. 6975185[/snapback] Jupp Enda viktigere er det motsatt, hvorfor bruker den andre jenta tid sammen med den gutten? Jenter tenker (ubevisst) over hvor godt egnet en mann er til å ta vare på et barn, hvor trofast han er, hvor arbeidsfør osv, akkurat på samme måte som vi gutter tenker over hvor godt egnet ei dame er til å få barn (hofter, pupper..). Om ei dame bruker tid på en gutt må det bety at han ikke passer veldig dårlig inn i det bildet kvinner ubevisst danner seg av hvordan en gutt "skal være", noe som gjør at det kanskje er verdt å satse på ham. Da slipper hun hvertfall satse på en tilfeldig annen gutt, og kanskje sløse tida si på en som er fullstendig verdiløs. Jenter hater hverandre. De stjeler gjerne kjæresten til en venninne, men går lei og dumper ham når de har fått ham. 6975210[/snapback] Hm. Litt merkelig egentlig. Liker de å ødelegge livet til folk? 6975298[/snapback] Ikke hør på Stefan. Det er søndag i dag så han har røyket sokkene sine igjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 hva jeg røyker på min egen fritid er min egen sak Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jenter hater hverandre. De stjeler gjerne kjæresten til en venninne, men går lei og dumper ham når de har fått ham. 6975210[/snapback] pfft, det der er bare sprøyt, vet om en fyr som i tur og orden var sammen med tre venniner i løpet av relativt kort tid. Hun siste er han fortsatt sammen med nå, ca 6 år etterpå. Mao, er du kar så klarer du å holde på venninen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå