Gå til innhold

Mullah Krekar tråden!

Er det rett at Mullah Krekar får bli i Norge?  

162 stemmer

1. 1. Er det rett at Mullah Krekar får bli i Norge?

• Ja
      14
    • Nei
      141
    • Ingen formening
      7

Anbefalte innlegg

Eller, for å bruke en bibelsk metafor: Den som lever ved sverd skal falle for sverd.

Likte det sitatet der, helt enig :thumbup:

Edit: Han har gjort mange galne ting som ikke er rett (dvs, terror virksomhet),

skal han bare slippe ustraffet fra det?

Endret av LooneyTune
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å være litt brutalt ærlig så synes jeg ikke synd på mulla Krekar. What goes around comes around. Eller, for å bruke en bibelsk metafor: Den som lever ved sverd skal falle for sverd.

6987536[/snapback]

Synd på ham er det nok ikke mange her som synes. Men Norge er forsøksvis en rettsstat, og sympati eller antipati bør ikke vær primære kriterier i offentlig saksbehandling. Krekar slipper unna der andre mindre profilerte asylsøkere blir hevet ut fordi han har råd til skarpslepne advokater og er i medias søkelys.

Geir :)

Lenke til kommentar

og sympati eller antipati bør ikke vær primære kriterier i offentlig saksbehandling

De har videofilmer. De har avlyttingsmateriale. Dokumenter. Vitner. På at denne mannen er terrorist og terrorleder. Alikevel klarer de ikke kaste ham på huet og ræva ut. Personlig tror jeg det dreier seg mer om å holde en lav profil mot islamske radikalister. :ph34r:

Lenke til kommentar

NÅ MÅ HAN UT!

Vi kan da ikke godta at en terrorist som har vært med å drept flere hundre personer skal få gå fritt på karl johan?

Vel har vi underskrevet en avtale om at vi ikke kan utlevere personer der dem risikerer dødsstraff hvis han/hun blir sendt ut.. MEN det må da vel være ett smutthull i den avtalen som tilsier at hvis den personen er en trussel for norge så ryker han på hue og ræva ut alikevel? noe annet er jo riv ruskende galt!

Det jens driver å forhandler med irak om krekar er bare dilldall! få han ut jens!

og om dildoen (advokaten) setter seg til motmele så sett han på samme fly!

For hver dag som går så blir det værre å få han ut! så noe burde gjøres NÅ!

Og det er ikke bare mulla krekar som vi burde få sendt ut! Vi skjuler flere dømte krigsforbrytere fra blandt annet bosnia her i landet! og fengslene er fylt opp til randen av invandrere/fremmedkulturelle.. Du har gjort en god jobb jens!! skål for den!

det siste var IRONI!

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare bure han inne? Vi har jo noe på han eller? Mur han inne og hold han langt unna se og hør eller sine kurdiske venner.

7024480[/snapback]

Vi kan'ke gjørra det serru, noen kunne bli skadet!

Og da æ'kke vi verdens beste land på uhjelp lengre.

La oss nå prøve å integrere Mullah Krekar i en la oss nå si 15 års tid til før vi ser om det nytter.

En

rødgrønn beslutning.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare bure han inne? Vi har jo noe på han eller? Mur han inne og hold han langt unna se og hør eller sine kurdiske venner.

7024480[/snapback]

La oss nå prøve å integrere Mullah Krekar i en la oss nå si 15 års tid til før vi ser om det nytter.

En

rødgrønn beslutning.

7067893[/snapback]

tullpreik! han skal UT!!

Vi kan ikke ha en person som kom hit som flyktning men alikvel ytrer skremselspropaganda MOT norges sikkerhet!! Hvilket nisseland norge har blitt!!

best i u-hjelp? det er jo latterlig bare det.. de andre landa har jo oppdaget at det er fånyttes å hjelpe land som afrika! hvorfor skal så vi bruke milliarder av skattekroner til slik tull istedet for å bygge ut veier, skoler sykehus her i landet?

Jeg blir irritert av hvor idiotiske regjeringen vi har er! få inn FRP snarest!! :)

Lenke til kommentar
Her er temaet Mullah Krekar, ikke å bruke AK-47 på norske innvandrere. Noen poster blir slettet, og så vender vi tilbake til topic.

Geir :)

7068065[/snapback]

Hehe! :blush: Den er roger geir

men jeg mente ikke å bruke ak-47 da... 12,7 mitraljøse :D

Lenke til kommentar

7024480[/snapback]

En

rødgrønn beslutning.

7067893[/snapback]

tullpreik! han skal UT!!

Vi kan ikke ha en person som kom hit som flyktning men alikvel ytrer skremselspropaganda MOT norges sikkerhet!! Hvilket nisseland norge har blitt!!

best i u-hjelp? det er jo latterlig bare det.. de andre landa har jo oppdaget at det er fånyttes å hjelpe land som afrika! hvorfor skal så vi bruke milliarder av skattekroner til slik tull istedet for å bygge ut veier, skoler sykehus her i landet?

Jeg blir irritert av hvor idiotiske regjeringen vi har er! få inn FRP snarest!! :)

7067948[/snapback]

Kunne vel ikke sagt det bedre selv!

Ok, han blir mest sannsynlig drept når han kommer dit, So`?

er det vårt prob.. Han har bare vert en pest og plage siden han kom hit.. og han har vert her alt for lenge..

Sier som han over meg, INN ME FRP!

Ut Me MULLAH

Lenke til kommentar

er det vårt prob..  Han har bare vert en pest og plage siden han kom hit.. og han har vert her alt for lenge..

Ut Me MULLAH

7068236[/snapback]

FrP har vel strengt tatt ikke lov til å kaste han ut de heller...

Lenke til kommentar

er det vårt prob..  Han har bare vert en pest og plage siden han kom hit.. og han har vert her alt for lenge..

Ut Me MULLAH

7068236[/snapback]

FrP har vel strengt tatt ikke lov til å kaste han ut de heller...

7068292[/snapback]

Ja, tenkte ikke over det når jeg skrev innlegget...

Men korsn da`?

E eneste muligheten at de som er ute etter ham trekker tilbake ``etterlysninga``

Dere skjønner hva jeg vil frem til!

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke kaste han inn på ei glattcelle intill de får sendt han på ett fly da?

Vi kan ikke ha sympati med en terrorist! Å la han få gå fritt i norge er en trussel mot vårt land!

Vet noen hvilken idiot som skrev under den avtalen om at norge ikke kan sende personer ut av landet dersom dem risikerer dødsstraff? (han skulle jeg gjærne "prata" litt med)..

Lover er jo til for å endre!! Hvis regjeringen vil endre på en lov så gjør dem jo det! hvorfor vil ikke jens endre på loven slik at han kan sende ut terroristen?

Det er synd og skam at norge har denne personen gående her!

NISSELAND!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...