Kristian09 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Har prøvd mange headset jaffal di som jeg vet funker men ingen vil funke...Har vert innom noen programmer og kjekket på dataen men alle viser på sentral og sånt...noen forslag på hva det kan vere? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Hva slags lydkort er det snakk om? Hvor kobler du til headsettet? Er greit å vite sånt om man skal gjøre en kvalifisert gjetting Noen programmer som følger med lydkort har en egen innstilling for headsett. Endret 30. september 2006 av trn100 Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Bruker et intrigert fra HKe. Bruker Msi K8n Neo2, når jeg har det på inplugginga på kabinette så funker begge men det kommer så dårlig lydkvalitet ut av den og lyden er så lav og. Men på HKet så blir den høg men så funker bare den ene siden Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Blir litt forvirret her... Om du bare har et integrert lydkort kommer lyden fra samme sted uansett? Mener du at det er forskjell om du kobler headsettet inn i en front plugg på kabinettet og bak? Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Det har seg sån at når jeg kobler til bak til HKet så kommer det høy lyd(Vanlig) Men da funker bare venstre side. Når jeg kobler til framme til kabinette som ikke er direkte kobla til HKet så funker begge sidene men lav lyd. Laster opp noen bilder 1.Bilde av HK plassen med høy lyd men venstre funker ikke. 2. Bilde av Kabinett plassen med lav lyd. Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Det har seg sån at når jeg kobler til bak til HKet så kommer det høy lyd(Vanlig) Men da funker bare venstre side. Når jeg kobler til framme til kabinette som ikke er direkte kobla til HKet så funker begge sidene men lav lyd. Laster opp noen bilder 1.Bilde av HK plassen med høy lyd men venstre funker ikke. 2. Bilde av Kabinett plassen med lav lyd. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Har akkurat samme problem med kontakten min på hk. regner egentlig med at det er dårlig kontakt. Kontakten foran på kabinettet funker nemlig fint, for det meste, men noe skurr av og til. Siden begge disse kontaktene nok er koblet på samme utgang fra lydkortet, er det neppe ett driverproblem. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvis du har koblet riktig, kan det være en ide å se på innstillingene til lydkortet. Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Og hvor jør jeg det? Har sjekka Audio accesories og slikt bruker intrigrert. Hva mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå