Aasgaard Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hva gjør du når abstinensene melder seg i høyrefoten, men lommeboka hindrer utfoldelse på bane og sivilpoliti vokter det lokale veinettet? Les mer Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Må vel nesten gå til innkjøp av dette, god omtale =) Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Har bare ratt uten FF, er spillet helt 100% ubrukelig uten det eller? bra skrevet forresten Lenke til kommentar
koronag Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg er helt enig med anmelder. Dette er et kongespill. Jeg har spilt GTR til det bare var filler igjen av cd`en, og likeså med GT Legends. Dette er derimot bedre enn GTR, og da tenker jeg ikke på grafikk eller skademodell og den slags, det er bare skikkelig digg å kjøre disse bilene. Noen klager på at det er enklere enn GTR - noe det er - men jeg velger å tro på folk som faktisk kjører slike biler som jobb. De sier at GTR 2 er mer realistisk enn GTR. Jeg hadde nettopp et times-løp på Monza, hvor jeg kjørte om kapp med en Saleen hele løpet. Vi gikk til og med i pit samtidig. Helt sykt, jeg var faktisk sliten etterpå. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Har bare ratt uten FF, er spillet helt 100% ubrukelig uten det eller? bra skrevet forresten 6974277[/snapback] Neida, men det er mye, mye bedre med FF. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Og hva betyr FF? Lenke til kommentar
koronag Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Force Feedback, altså feedback fra veigrep og ujevnheter osv i rattet. Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Meget god omtale. Blir innkjøp dette her.. Kan tenke meg du testet G25 til dette spillet?? Håper den omtalen kommer til uka! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Meget god omtale. Blir innkjøp dette her..Kan tenke meg du testet G25 til dette spillet?? Håper den omtalen kommer til uka! 6975292[/snapback] Takk, takk. Omtale av G25 kommer nok i løpet av uka, det blir primært testet med GTR 2, GT Legends, Live for Speed og GT4 (PS2). Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Fin omtale, dette spillet frister noe j*****! Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Virker fett. Har ikke spilt verken GTR eller GT Legends, men tror jeg kjøper det her sammen med G25 Takk, takk. Omtale av G25 kommer nok i løpet av uka, det blir primært testet med GTR 2, GT Legends, Live for Speed og GT4 (PS2). 6975310[/snapback] Burde ha med Richard Burns og etter min mening, selv om det ikke er spesielt nytt lengre Lenke til kommentar
oby Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Enig, ta med RBR. Er det slik at man må forte seg å kjøpe G25 når den kommer? Lenke til kommentar
paulsen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er det noen her som har anbefalinger av H-gir/clutch? Lenke til kommentar
oysteini Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Nesten fristende å kjøpe inne dette gitt, men lurer på en ting. Noen som kan si noe mer om Multiplayer biten? Lenke til kommentar
koronag Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det nyeste Logitech-rattet. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det nyeste Logitech-rattet. 6979506[/snapback] med H-gir og clutch. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er vel litt å ta i og kalle GTR for en simulator? Uansett hva jeg gjorde var det umulig å fremprovosere overstyring. Noe jeg vil tro er en stor strek i regningen for denne såkalte "oppgraderte" dekk-fysikken. Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har mine tvil at du ikke klarte å få bilen til å overstyre. Det er bare bånn gass det! Så kommer rumpa rimelig fort(uten traction control selvfølgelig). Noen som vet om det støtter dual screen? Hadde vært utrolig stilig med en skjerm på siden av pulten her, så man kan se rett ut av vinduet! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 det er lett å overstyre, selv med tracktion control på, men du må nok oke vanskelighetsgraden. dra den opp til simulation og slå av alt utenom antilock brakes og tracktion controll. tro meg, på de lavere gira så kommer rompa fort dersom du gasser for hard i svingen eller treffer curvsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg