XplittR Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Lager da altså en WC3 TFT clan på european realm. Det er en Custom Game clan, så kommer ikkje til å bli så alt for masse vanlige baner, men mer TD(Tower Defence), TW(Tower Wars), HW(Hero (Line?) Wars), DotA(Defence of the Ancients?) og sånnt. Vi er foreløpig 3 stykker ogman trenger da 10 stykker for å lage clanen. Vi trenger også ett kult clannavn, så om du har nokken gode forslag så kom med de. =) Prøver å skaffe ett webdesign til sida vi skal ha, så om dere har nokken bra forslag så -Mvh XplittR Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg vil være med! Men kommer ikke til å være så aktiv. Skal begynne med WoW og spiller mye CS. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kan jo være med men er ikke så aktiv og suger hardt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 hey hey hey... må bare kjøpe meg FT da.. Jeg tør si jeg er god når det gjelder customs =) Om vi snakker Herolinewars roc og denslags er jeg kanon Lenke til kommentar
XplittR Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) har ikkje sett på denne posten etter at eg skreiv den, så har ikkje merka dei før no. Visst fleire vil være med, les denne meldinga som eg sendte til dei som har skreve ovanfor meg. Meldinga: Til dykk som svarte på tråden min om en Warcraft 3 The Frozen Throne clan. Eg hadde heilt gløymt at eg hadde skreve den tråden, så har ikkje sett svara dykk før no. Om dykk fortsatt er interisert i å bli med på å lage clanen så gå inn på denna sida: Catchgamer og registrer dykk der, så sender dykk meg ei melding der. Mitt kallenavn på Catchgamer er "XplittR", uten gåseauge/apostrof. Grunnen til at eg vil at dykk skal svare på Catchgamer-sida, er fordi eg allereie har 5-6 stykk på den sida som vil være med, og da får eg samla dykk og får meir oversikt. Dykk kan óg søke etter profilen min på Catchgamer og sjå på på dei siste forumsvara mine, der det står noko om Warcraft 3 clan, og der har eg samla mesteparten. Eg har og mellom 1 og 4 venner av meg i verklegheita som vurderer å bli med. Så send meg ei melding på catchgamer om du blir med, eller ei melding her om du ikkje vil være med. Husk at det er ein Custom-Game clan, altså at vi speler ikkje vanlige baner. Med vennleg helsing, Bendikto/XplittR Endret 28. oktober 2006 av Bendikto Lenke til kommentar
XplittR Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Clanen er oppretta, og om du vil bli med, sjå på forumet vårt: www.thecustomwarriorsforum.moo.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå