larsmk Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Når jeg kobler pc'en til TVen for å se på (lovlig) nedlastede filmer, blir alle personene (og alt annet også) grønne! Noen som vet hva jeg kan gjøre? Hvis det skulle hjelpe, så har jeg MSI GF4 TI 4200 (128 mb) og bruker Windows Media Player (tror det er 7.1). Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 12:11, skrev larsmk:Når jeg kobler pc'en til TVen for å se på (lovlig) nedlastede filmer, blir alle personene (og alt annet også) grønne! Noen som vet hva jeg kan gjøre? Hvis det skulle hjelpe, så har jeg MSI GF4 TI 4200 (128 mb) og bruker Windows Media Player (tror det er 7.1). Codec, codec og atter codec :smile: Jeg sier ikke mer :razz: Mvh A. Lyse [ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-11-02 12:27 ] Lenke til kommentar
muffe Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Du må nok laste ned DivX codec'en ja... Det går dårlig uten... Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Han har nok codec'sen ettersom han får sett filmen... Tipper du har innstallert NIMO-codec pakka men glemt å velge bort G400 (haken skal kun være der hvis du har Matrox G400 kort). Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Vet ikke hvilken codec jeg har men hadde bare prøvd å spille av i Windows Media Player. Når jeg prøver i Divx 5.0.2 kommer det kun rammen til DivX, men ikke bilde i det hele tatt på TV skjermen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Last ned Nemo codec så tenker jeg det løsner får deg. Kan laste den ned her _________________ Proud Super sharer of 3.8 Tera !!(so far thx 2 WD 200GB) edit: link [ Denne Melding var redigert av: DMPoWer på 2002-11-02 15:48 ] Lenke til kommentar
Housetown Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Da må du laste ned en codec som heter xvid mpeg-4 codec, Mulig du må avinstakere alle andre codec packs før du installere, det måtte jeg. Jeg fikk sånn grønn skjerm som deg. Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Skal jeg innstallere Nemo codec'en i samme mappe som DivX? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Du kan installere den akkurat der du vil. Det er et independent program så det har ikke noe å si :smile: Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 Nå funker ikke Windows Media Player etter at jeg la inn codec'en. Hva skjer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Leste du instrukser på nemo før du installerte da? Der står det at du skal slette alle divx codecer først for deretter legge de inn etter at nemo er installert. Ta slett alt av codecer først så tar du den rekkefølgen det skal gjøres på :smile: Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 eller prøv denne spillern i stedet: Micro DVD Player 1.2 synes den er bedre enn WMP Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 Hvor kan jeg alste ned DIV3 codec'en fra? Det står at jeg trenger den for å kunne se film. Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Hva pokker? Hvordan får jeg installert xvid-codecen? Jeg som er så vant til setup.exe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå