Even. Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hva slags tråd er dette? Dette er en tråd hvor du kan poste teite gadgets. Gjerne legg ved litt info om produktet og hvor det selges. Jeg begynner med denne unnaværlige oppfinnelsen: *Trommevirvel* Handsfree-lommelykten Beskrivelse: Denne hands free LED lykten er perfekt når du skal ha jobben gjort på trange og mørke plasser! Lykten festes enkelt på øret akkurat som en handsfree til mobil. Bøylen er bevegelig i alle retninger så du får lyset akkurat der du trenger det. LED lyset er konsentrert og meget bra. Dermed har du to ledige hender til å utføre arbeidet. Smart ikke sant? Det følger med 2 sett med batterier Koster hele 88 kroner Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 edge har en nesten lik en Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Den lommelykten der er genial da. *vil ha* Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Den lommelykten der er genial da. *vil ha* 6973641[/snapback] Da vil du sikkert like Ballekløeren Trenger du å få klødd deg nedentil mest mulig diskré? Da er denne ballekløeren perfekt! Denne ultimate ungkarsgaven leveres i et flott etui! Noen få ganger kan det hende man begynner å klø snodige steder, og hva skal en gjøre når det er tilfelle? Det eneste problemet er at når kamerater forstår problemet, så blir jentene bare kvalme av det. Nå er løsningen her, og dette er en sofistikert løsning på problemet! Ballekløeren er ideell for å komme til de intime stedene, og leveres i et flott sølvfarget etui. De fleste vil nok tro at det er en dyr og flott penn du har med deg, når du bærer på dette etuiet! Med et ni tommers skaft og fem fingre vil den garantert gjøre jobben sin og la deg slippe de pinlige øyeblikkene med rødt ansikt fordi du ikke får gjort noe med det. Dette er den perfekte gave for de fleste menn, og den tåler til og med oppvaskmaskinen! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Den skal jeg kjøpe til pappa. Edit: Tror jeg tar den selv i stedet. Endret 30. september 2006 av Fisker Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 GENIALT! *VilHa* Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ikke kjøp denne, den funker ikke: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 USB Rocket Launcher: You cubicle warriors out there can get pretty intense in your day-to-day work environments. This USB-powered launcher with three darts may be the perfect weapon to add to your arsenal. Using the included software, firing is just a mouse-click away. Unfortunately, yes, you still have to go pick them up after they're fired and there is a good chance all three darts will be lost quickly. Oh well, at least there won't be assault charges after you beat your cube neighbor with the ole' Swingline. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hva er det? ... .... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) *Rakket-ting* 6973697[/snapback] Haha...man er ikke nerd før man har en slik. Neste mann ut: Dette er et "må ha produkt". Den er orginal, utrolig latterlig og tiltrekker seg enormt med oppmerksomhet. Hjorten Gunner er en utrolig realistisk model av et utstoppet hjorte hode. Som selvfølgelig er å finne i alle hjem med respekt for seg selv. Som kjent er problemet med de ekte hjorte hodene at de verken kan snakke eller synge... Hjorten Gunnar monteres lett på veggen, ved å bruke bøylene som følger med. Uten komplisert installasjon, arbeider han via fjernstyring og en trådløs mikrofon. I tillegg til å synge klassiske sanger slik som ‘Sweet Home Alabama', sier Hjorten Gunnar akkurat det du vil han skal si. Bare snakk i mikrofonen og Gunnar gjentar ordene dine! Det beste er at han også virker via en bevegelses sensor. Tenkt deg, du får besøk, Gunnar setter i å synge en sang. Dette vil garantert skape varig inntrykk på gjestene dine, og du kan le deg skakk i hjel... Og tenk tanken på hvor bra innbrudds alarm han må være, Et syngende hjortehode vil garantert stoppe opp de mest hardbarkede kriminelle. Gunnars ekte og ærlige opptreden forsterkes enda mer ved hans munn, hode og ører beveger seg når han snakker eller synger. Med pels og hår på de rette steder både ser og føles Hjorten Gunnar veldig ekte! Genial for hjem eller kontor, der har Gunnar et enormt stort potensiale. Hvis du er ute etter noe som ikke hører til i de typiske hjem er Hjorten Gunnar noe for deg, bare innrøm det, en syngende hjort er mye artigere enn en død. Endret 30. september 2006 av Even. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Hva er det? ... .... 6973698[/snapback] Se her. Uansett, ingenting slår *druum* USB hamsteret! En nyttig påminnelse til alle kjempende lønnsslaver. Hamsteren (vi kaller ham USB-Harry) begynner å løpe når du skriver på tastaturet, og stopper straks du slutter. Budskapet til Harry er like tydelig som det er dødelig - uansett hvor mye du presterer så kommer du deg ikke av flekken. Bli ikke deprimert av hverdagens meningsløshet, men gjør noe kreativt av innsikten! Gå ut og ta en is i solen eller sett deg på do og sov en halvtime. Uansett hva du gjør så er det sikkert mer givende enn å jobbe. Drives av et R6-batteri. Leveres med programvare og batteri. Endret 30. september 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hohoi!! en skikkelig må-ha-ting det der! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Spørsmålet mitt var stilt til Newt32. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Den ballekløeren var jo genial. Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Tja, hvorfor ikke tørke seg i ræve med det. Soduko dopapir Sudoku dillen har tatt Norge med storm og nå har den nådd helt ut på toalettene. Verdens første Sudoku toalettpapir har landet... Nå kan du sitte i ro og fred på doringen og hygge deg med en omgang Sudoku. Du må bare huske å ta med en blyant FØR du setter deg til rette. Bedre gave finnes ikke til en hard-core Sudoku fan. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Det dasspapiret fikk jeg faktisk lyst på! Jeg har følsom rumpe, vil jeg få hudslett når jeg bruker det? Endret 3. oktober 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det dasspapiret fikk jeg faktisk lyst på!Enig, det så jo ganske bra ut. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hva slags tråd er dette? Dette er en tråd hvor du kan poste teite gadgets. Gjerne legg ved litt info om produktet og hvor det selges. Jeg begynner med denne unnaværlige oppfinnelsen: *Trommevirvel* Handsfree-lommelykten [im g]http://www.fanteri.com/_images/products/B-13083_large.jpg[/img] Beskrivelse: Denne hands free LED lykten er perfekt når du skal ha jobben gjort på trange og mørke plasser! Lykten festes enkelt på øret akkurat som en handsfree til mobil. Bøylen er bevegelig i alle retninger så du får lyset akkurat der du trenger det. LED lyset er konsentrert og meget bra. Dermed har du to ledige hender til å utføre arbeidet. Smart ikke sant? Det følger med 2 sett med batterier Koster hele 88 kroner 6973626[/snapback] har nesten slik lykt selv jeg Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det ville ha vært flott om dere hadde kommet med link til "gadgeten", slik Zevs. gjorde. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hva slags tråd er dette? Dette er en tråd hvor du kan poste teite gadgets. Gjerne legg ved litt info om produktet og hvor det selges. Jeg begynner med denne unnaværlige oppfinnelsen: *Trommevirvel* Handsfree-lommelykten Beskrivelse: Denne hands free LED lykten er perfekt når du skal ha jobben gjort på trange og mørke plasser! Lykten festes enkelt på øret akkurat som en handsfree til mobil. Bøylen er bevegelig i alle retninger så du får lyset akkurat der du trenger det. LED lyset er konsentrert og meget bra. Dermed har du to ledige hender til å utføre arbeidet. Smart ikke sant? Det følger med 2 sett med batterier Koster hele 88 kroner 6973626[/snapback] http://www.radtech.us/Products/ISight.aspx der har du en enda feter en imho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå