m0zzdart Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) hvordan kan jeg fjerne windows messenger? den ligger nede på oppgavelinjen nede til høyre vill gjerne bil kvitt den UTEN å formatere.. forslag elr? takker for svar Endret 30. september 2006 av m0zzdart Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Har du prøvd å avinstallere? Hvis vi snakker om den innebygga greia i Xp bruk følgende kode i kjøre under startmenyen: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Vist eg ikkje tar så mykje feil så finnest det noko som heiter Google der du kan søke etter ting som dette! HER er søket og det kom opp ganske mangen sider så det er bare til å velge.... Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Vist eg ikkje tar så mykje feil så finnest det noko som heiter Google der du kan søke etter ting som dette! HER er søket og det kom opp ganske mangen sider så det er bare til å velge.... 6973523[/snapback] du? ikke vær frekk da.. men uansett...takk for hjelpen.. men den vanlige msn ble borte nå og da :S msn live messenger, den nyeste :S Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 For å fjerne live: Kontrollpanel => Legg til fjerne programmer => Windows Live Messenger. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 For å fjerne live: Kontrollpanel => Legg til fjerne programmer => Windows Live Messenger. 6973563[/snapback] du har misførstådd du ja.. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Har du prøvd å avinstallere? Hvis vi snakker om den innebygga greia i Xp bruk følgende kode i kjøre under startmenyen: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove 6973516[/snapback] takk.. den hjalp Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Jeg var ikke sikker på hva du mente. Men bra det ordnet seg. Endret 30. september 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg var ikke sikker på hva du mente. 6973590[/snapback] Han mente det at når han skrev inn den koden i "Kjør", fjernet live seg også. Det var altså ikke meningen Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg var ikke sikker på hva du mente. 6973590[/snapback] Han mente det at når han skrev inn den koden i "Kjør", fjernet live seg også. Det var altså ikke meningen 6974282[/snapback] akkorat. du skjønte den. men fikk det til igjen ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå