Forumforumforum Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hei! Det har seg sånn jeg skal bestille meg eget domene /m webhotell igjen. Istedet for å bare lage en enkel index.html med et par linker til /div mappe osv. tenkte jeg at jeg skulle prøve å lage meg en ordentlig side. I den anledning trenger jeg noen tips/linker osv. som kan hjelpe meg i starten! Tenkt å bruke photoshop til designet, og deretter dreamweaver. Så, om du/dere har noen bra steder jeg kan begynne da det gjelder webdesign ved hjelp av Photoshop (hovedsaklig.. har litt teken på html) så hadde det vært fint! Satser på å lage noe veldig stilrent i starten hvertfall. På forhånd takk! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Trur denne skal hjelpe deg ganske mykje. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Htmldog.com er vel en grei start... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 takk for svar! Som jeg skrev i første post har jeg brukbar teken på html, så det er photoshop/webdesign jeg er mest ute etter. Fortsett å komme med tips/linker til den biten også Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 www.good-tutorials.com har en egen kategori til webdesigns å sånn Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Tusen takk lefsaker, mye nyttig der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå