simen_s_k Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Ok før så hadde jeg noen høyttalere med sub som jeg har hatt i ett år. I dag fikk jeg et nytt sett http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315501 Logitech Z-4. I de gamle hørte jeg noe knitring innimellom (ganske ofte) når jeg spilte av musikk, og trodde det var fordi de var gamle og kjøpte meg nye, men knitringa oppstår fremdeles. kan noen hjelpe meg.. jeg har ikke lydkort, bruker bare hovedkort lydkortet det er noe INTEL HD 7.1 surround ellerno trenger jeg nytt lydkort kanskje? Endret 30. september 2006 av simen_s_k Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Vet ikke om det gjelder i ditt tilfelle, men har opplevd det samme selv med maskiner som ikke er tilkoblet jordet kontakt. Problemet forsvant etter at jeg fikk en trikker til å legge inn jording i hele datarommet Endret 30. september 2006 av trn100 Lenke til kommentar
simen_s_k Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 oi beklager jeg fant ut problemet. på winamp hadde jeg tukla litt for mye med equilizeren. når jeg prøvde å spille av musikk i windows media player funka alt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå