mad_arab Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Jeg har faktisk sett meg lei på en viss gruppe her, og det er de som skriker opp hver eneste gang noen forteller dem om at et tema kan dreie seg om ulovligheter. hardware.no er faktisk nødt til å forholde seg til norsk lov, og at noen brukere sier fra hvis de oppdager noe moderatorene ikke har sett, det synes jeg bare er fint. da får man en sjanse til å forklare seg, eller legge temaet dødt når man innser tabben man gjorde. Uansett hva slags verden man lever i, så finnes det lover og regler som resten av samfunnet forholder seg til, og hardware.no forumet er ikke noe fristed for ulovligheter. Så neste gang noen forsiktig påpeker at det du har postet dreier seg om ulovligheter eller warez, så tenk deg litt om istedenfor å rive huet av dem og skrike opp om at de leker politi. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 har det ikke akkurat vært en lang tråd om dette? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 11:57, skrev Cursed:har det ikke akkurat vært en lang tråd om dette? Joda, det har det. Finn heller igjen den, og fortsett på den. Skjer ofte at en tråd, skaper opptil flere andre om akkuratt samme tema. Edit: Skrivefeil. [ Denne Melding var redigert av: Knuty på 2002-11-02 12:06 ] Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 11:57, skrev Cursed:har det ikke akkurat vært en lang tråd om dette? syns og huske det ja Lenke til kommentar
xthal Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 ganske lei av denne diskusjonen nå... kan ikke folk la moderatorene gjøre jobben sin, evt. pm moderatorene istedet for å syte seg med en gang det er noe som er litt på kanten Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Jeg vet om at det finnes en annen tråd, men den befinner seg i en annen (feil?) kategori og har fokus på warez. Det jeg fokuserte på her var oppførselen til visse personer. Derfor postet jeg det her. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: mad_arab skrev (2002-11-02 12:13):Jeg vet om at det finnes en annen tråd, men den befinner seg i en annen (feil?) kategori og har fokus på warez. Det jeg fokuserte på her var oppførselen til visse personer. Derfor postet jeg det her. Det er nok korrekt mad_arab, takk for at du tok det opp. Personleg så har eg ikkje sett mykje til dette "liksompoliti"-debatten som de pratar om her, men eg velgjer å uttale meg likevel. Det er ikkje alltid naudsynt å poste i forumet når noko er på kanten, ein e-post til ein av moderatorane gjer ofte at du kjem langt på veg. Uansett, eg kan haller ikkje sjå at det er feil å bemerke i ein tråd at "dette er på kanten med retningslinjene". Eg kan eigentleg ikkje sei at eg har noko spesielt synspunkt i saka, men det er ganske interessant å finne ut kva brukarane ønskjer likevel.... :smile: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Problemet når folk påpeker at noe er ulovlig, er at hele tråden blir ødelagt. Plutselig diskuterer bare alle warez, DivX og andre ting. Jeg syns det er greit å si i fra i STYGGE TILFELLER, men å mase om at folk har en ulovlig DivX-film, synes jeg heller bør tas opp med en moderator hvis folk synes det er så ille..! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 12:12, skrev xthal:ganske lei av denne diskusjonen nå... kan ikke folk la moderatorene gjøre jobben sin, evt. pm moderatorene istedet for å syte seg med en gang det er noe som er litt på kanten Men det er jo opplest og vedtatt at brukerene skal si fra i tråden når ting er, vel, over kanten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå