BrickTop Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg skaffet meg et alsesspunkt fra linksys idag. Jeg kom inn på internett og alt var fryd og gammen til jeg skulle sikre aksesspunktet. Jeg hev i installasjonsCDen og startet. Men under installasjonen fikk jeg en error på nettverkskortet og jeg kom meg ikke videre. I forvirringen leste jeg feil og trykket på en knapp som visstnok sikrer det trådløse nettet automatisk. Når jeg skal koble meg på trådløst forlanger den en WEP kode som jeg ikke aner hva er. Det skal være ett eller annet med 128 bit eller 256 bit....aner ikke hva det er snakk om. Men går det an å resete aksesspunktet på noen måte? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det er et lite hull i baksiden av AP'et , stikk inn en binders, eller noe annet som er tynyt nok der, og hold til du ser lampene på fronten begynner å sndre seg. Vips den er resatt Lenke til kommentar
BrickTop Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Ja selvfølgelig er det en reset knapp bak den !"#¤%& boksen, hvor skulle den ellers vært. Tusen takk for hjelpen, hadde sikkert ikke funnet den uansett, hehe Endret 30. september 2006 av BrickTop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå