xerxess Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Vurdere å kjøpe HP dv2017, noen som har denne som kan si litt om både det negative og positive med den? Lenke til kommentar
huf Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ingen som har erfaringar med denne PC'en? Vurderar å kjøpe denne sjølv. Lenke til kommentar
magnum65 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 I prisguiden finner dere en erfaring og en test: https://prisguiden.no/product.php?productId=48081 Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har en dv2017. Er meget godt fornøyd! Fungerer også utmerket med Vista. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Fikk en pm ang min 2017. Svarer her så flere kan benytte informasjonen. Hei! Såg at du hadde ein DV2017. Kva vil du sei om viftestøyen på PCen? Har du erfaringar med Linux på PCen? Takk for svar. Pc'en er stort sett helt stille. Men hører svak viftestøy ved belastning. Har ikke prøvd Linux på den enda, men Windows Vista går glatt. Inkl. Aero. Det eneste jeg måtte gjøre etter install av Vista var å tvangsinstallere skjermkortdrivere samt installere lyddrivere. (XP-driver fungerer). Lenke til kommentar
huf Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Høyres bra ut. Reknar med det ikkje skal vere noko problem med Linux sidan den er basert på Intel og Nvidia. Satsar på denne pcen. Har jo angrerett uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå