Mko Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Som jeg skrev i tittelen, har jeg en ny scooter jeg ikke får start på, bensintanken er full, samme med oljetanken. Jeg har også sjekket bensinfilteret, som er helt tørt, samme med alle bensinslanger, så det jeg lurte på er om det er en slags ventil jeg må åpne for å slippe bensina ned i forgasseren eller om bare bensinpumpa er ødelagt , merket er Chuanl Desire50, merket er ikke så veldig kjent i norge tror jeg så fant ikke så mye når jeg søkte. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Du har ikke en liten kran på bensintanken din som du må skru på? Lenke til kommentar
Mko Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Du har ikke en liten kran på bensintanken din som du må skru på? 6973180[/snapback] Jeg vet ikke, pleier disse å være veldig skjult?, bensintanken ligger jo bak masse plastikk etc.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Enten har du en bensinkran du har glemt, om ikke er dette en vakumstyrt ventil. Da bør du dra innom forhandleren der du kjøpte den. Du har nok vakumstyrt kran, noe de fleste scootere har. Du KAN prøve å suge på bensinslangen til det kommer bensin, ikke nødvendigvis noe deilig eller smakfult. Men kanskje det hjelper på bensintilførselen? Endret 30. september 2006 av scoot Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hallo! når du fylte bensin på scooter`n brukte du jarry-kanne da?(sånn tung mettal kanne ) De jarry-kannene er ofte lakert inni, og etter hvert som åra går så "flaser" lakken av. Det kan hende at "flassene" har blitt med når du fylte og lagt seg der bensinen skal renne ut på tenken på scooter`n. Sempron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå